Мінімальний інтервал прибуття київської міської електрички можна довести до п'яти хвилин, практично, як у метрополітені, заявив начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин у своєму інтерв'ю виданню "Главком".
"Є всі графіки і всі розрахунки, які дозволяють цього домогтися. Для цього потрібно відремонтувати всі дванадцять електричок. Відкрити замовлення на два роки, оновлювати і додавати рухомий склад. Тому що, додаючи рухомий склад, ми скорочуємо інтервал між потягами", - зазначив він.
Кривопішин також зазначив, що за 5 років з дня запуску київської міської електрички столична влада практично не брала участі у реалізації і розвитку проекту.
"Я ще Черновецькому доводив, що люди з Троєщини через Московський міст дістаються до метро 40-50 хвилин, а на електричці від платформи "Троєщина" до метро "Петрівка" можна буде дістатися за п'ять хвилин. Тоді ми домовилися зробити невелику ділянку від платформи "Троєщина" і до платформи "Петрівка", відремонтували електрички, шляхи, побудували дві нові платформи. У підсумку від Троєщини до Петрівки можна було доїхати за чотири хвилини і двадцять секунд. В результаті Черновецький схвалив подальше будівництво, але тут змінилися часи і доводити необхідність будівництва електрички треба було вже Попову", - розповів він.
За словами Кривопішина, проект кільцевої залізниці реалізовували без використання бюджетних коштів. Він зазначив, що на приведення до ладу колій та платформ, ремонт електричок було витрачено 100 млн гривень.
"Цей проект потребує постійного фінансування. На сьогодні з 12 електричок курсують лише чотири. Якщо ходить дванадцять електричок, то інтервал між потягами буде 10 хвилин. А якщо електричок всього п'ять, то люди будуть чекати по півгодини", - підкреслив він.