UA / RU
Підтримати ZN.ua

Штрафи за повернення залізничних квитків збільшать з метою боротьби з перекупниками

Через це можуть постраждати "добросовісні придбавачі квитків", визнають в Мінінфраструктури. Однак сьогодні такий штраф "мізерно малий" у порівнянні з прибутками перекупників.

Міністерство інфраструктури України має намір змінити систему бронювання та резервування залізничних квитків, зокрема, збільшити розмір утримуваної суми при поверненні квитка у разі не здійснення поїздки. Таким чином Мінінфраструктури має намір побороти схеми з перекупниками.

"Ми знайшли одну проблему, якою займаємося: по південно-західному напрямку поїзд прийшов порожній на третину. Почали перевіряти як може бути в сезон порожній поїзд. Виявилося, що зарезервовані були квитки, потім до відправлення за короткий час зняли бронь, люди які хотіли через інтернет замовити - реально не могли. Я поставив завдання, всі винні, хто привів до конкретної ситуації, будуть звільнені. Неважливо хто - від касира до самого верху", - сказав голова міністерства Андрій Пивоварський в ході зустрічі з журналістами в середу ввечері.

За його словами, у цій ситуації має місце змова групи людей, і такі ж проблеми вже зафіксовані і в інших напрямах руху.

"Бронюють квитки касири, вручну, у них більше можливостей, це змова групи людей. Тут треба переходити на інтернет плюс треба збільшувати істотно штраф за повернення невикористаного квитка, так як на сьогоднішній день такий штраф мізерно малий, порівняно з тією потенційною вигодою, яку мають ці люди, - плюс-мінус 30% ціни квитка. На жаль, через це можуть постраждати добросовісні набувачі квитків, але нам доведеться вдаватися до цього і систему бронювання та резервування міняти", - зазначив Пивоварський.

Крім того, як повідомили сьогодні в "Укрзалізниці", компанія має намір змінити онлайн-систему продажу залізничних електронних квитків.

Нагадаємо, сьогодні правила повернення квитків припускають, що у разі не здійснення поїздки утримується сума: - більш ніж за 24 години до відправлення поїзда повертається повна вартість квитка і плацкарти; більше ніж за 9 годин до відправлення - повертається повна вартість квитка і 50% вартості плацкарти; менше ніж за 9 годин, але не більше ніж через годину після відправлення поїзда - повертається тільки вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується. У разі повернення квитка пізніше ніж за 1 годину з моменту відправлення поїзда відшкодування коштів не проводиться. Комісійний збір за оформлення не повертається у всіх випадках.