UA / RU
Підтримати ZN.ua

Щоб визначити, що діти повинні були вивчити під час карантину та що вивчили, потрібно провести моніторингові дослідження

В іншому випадку держава не володітиме правдивою інформацією щодо рівня знань. 

Аби визначити різницю між очікуваними освітніми досягненнями учнів різних років навчання та фактичним результатом, Міністерству освіти і науки вкрай необхідно почати проведення моніторингових досліджень. Про це у своєму матеріалі для ZN.UA пише ексміністерка освіти Ганна Новосад

Ці дослідження варто буде зробити на основі репрезентативної вибірки шкіл, яка відображала б усі регіони України.

"Інакше держава не володітиме інформацією щодо реального впливу карантину на рівень знань у розрізі усіх регіонів. Як результат, не зможе приймати адекватних рішень для адаптації програм, надолуження втраченого та відновлення повноцінної реалізації права на доступ до якісної освіти", - пояснює Новосад. 

Читайте також: Більшість учнів задоволені організацією дистанційного навчання — МОН

Навчальний рік у школах завершується, і це хороша нагода підбити підсумки і зробити роботу над помилками. Цього навчального року, як і минулого, школи закривали на карантин. У цей час не всі школярі були в рівних умовах і мали доступ до якісної освіти. Чи зробив уряд усе можливе для того, аби змінити цю ситуацію? Чи можна було ухвалити кращі рішення? І що потрібно зробити у майбутньому (адже, судячи з темпів вакцинації українців, нові карантини можливі). Більше про це читайте у матеріалі Ганни Новосад «Неякісна освіта під час пандемії — це постріл в ногу нашому майбутньому».