UA / RU
Підтримати ZN.ua

Що робити, якщо в електронній системі немає запису про проведену вакцинацію від COVID-19 – пояснює МОЗ

Необхідно звернутися до центру, де було зроблено щеплення.

У разі, якщо вашого запису про вакцинацію від Covid-19 немає в електронній системі охорони здоров'я, то потрібно звернутися до сімейного лікаря, який внесе ці дані в систему, повідомляє заступник міністра охорони здоров’я, головний державний санітарний лікар Ігор Кузін в ефірі Українського радіо.

Кузін також зазначив, що потрібно звернутися до того центру, де було отримано вакцину з проханням оцифрувати цей запис.

«Якщо ви помітили, що вашого запису немає в електронній системі охорони здоров'я, то єдина людина, яка може скорегувати цей запис — ваш сімейний лікар. Або треба звернутися до того центру, де ви отримали вакцину з проханням оцифрувати цей запис. Якщо ця ситуація не виправляється — звертайтеся на гарячу телефонну лінію для врегулювання ситуації», – розповідає заступник міністра.

Станом на 5 серпня в Україні від коронавірусу повністю вакцинувалися понад 2 мільйони людей, ще майже 4 мільйони чекають на другу дозу.

У МОЗ хочуть активізувати кампанію з вакцинації українців перед прогнозованим осіннім спалахом коронавірусу і щепити до кінця літа 10 млн українців.

20 липня в Україні стартував п’ятий етап вакцинації, на якому зробити щеплення від коронавірусу можуть усі дорослі старше 18 років, а не лише літні люди чи представники певних професій.

На тлі поширення нового штаму коронавірусу «Дельта», в  багатьох виникає запитання, наскільки ефективно захищають від нього наявні вакцини. Відповідь шукайте у матеріалі Оксани Півень Чи ефективні вакцини проти нових штамів ковіду?” для читачів ZN.UA.