Міністерство інформаційної політики України виступає за подолання гендерних стереотипів у рекламі та медіа в цілому. Заступник міністра Дмитро Золотухін вважає, що "секс продає" вже не безумовна істина для реклами.
"Сексизм не тільки сприяє нерівності в суспільстві і принижує гідність жінок і чоловіків. Використання таких дискримінаційних образів грає не на руку і самим замовникам реклами, адже може викликати засудження з боку громадськості", - цитує Золотухіна пресслужба Мінінформполітики.
Дискримінаційні оголошення, які з допомогою оголеного тіла, стереотипів і натяків на секс рекламують зовсім не пов'язані з цим речі, такі як, наприклад, Інтернет, керамічну плитку, бетон і т. п., стали практикою для українського ринку реклами.
Чи допоможе новий закон побороти дискримінацію в рекламі, читайте в статті Єлизавети Сокуренко "Плата за сексизм" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".