UA / RU
Підтримати ZN.ua

Росія призупинила переговори про кредит для будівництва метро на Троєщину

Російський Внешекономбанк для надання кредиту домагається привілейного статусу в Україні - судового імунітету, податкових пільг, а також держгарантій повернення боргу.

Російський державний Внешекономбанк призупинив переговори про надання кредиту на будівництво лінії метро на Троєщину.

Питання виділення коштів затягується, оскільки ВЕБ хоче отримати від України додаткових гарантій у вигляді надання статусу міжнародної фінансової організації (МФО), пише LB.ua з посиланням на газету "Капітал".

Такий статус мають, наприклад, Світовий банк і Європейський банк реконструкції та розвитку. Він дозволяє організації, що займається фінансуванням, встановлювати свої правила відбору конкурсантів на реалізацію проектів, йдеться в повідомленні ВЕБа.

Якщо Внешекономбанк визнають МФО, він також отримає судовий і майновий імунітети, податкові та митні пільги, а також ще деякі переваги. Окрім того, зросте ступінь гарантування повернення кредиту, оскільки борг стане по суті державним, а не обов'язком Київської міськадміністрації.

Нагадаємо, у травні почалося закладання перших елементів оправи тунелю метро на Троєщину. Про терміни реалізації цього проекту столична влада зможе сказати після того, як буде знайдено інвестора.

Як повідомлялося, перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівельна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".

Потім ця лінія піде на Троєщину уздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах. !zn

Читайте також:

Назви станцій нової гілки метро на Троєщину придумають кияни

Будівництво метро на Троєщину в Києві отримало нового замовника

Депутати запропонували зробити київське метро цілодобовим