UA / RU
Підтримати ZN.ua

Реєстрація на НМТ: що треба знати учасникам тестування

Вступник має зареєструватися в електроному кабінеті.

Через війну, яку розпочала РФ, в Україні зазнав змін навчальний процес. Так, у 2024 році випускники складатимуть національне мультипредметне тестування (НМТ) замість ЗНО. Видання Освіта.ua розповіло, як зареєструватися на НМТ.

Що потрібно для реєстрації

У 2024 році реєстрація для участі в національному мультипредметному тесті розпочнеться 14 березня та триватиме до 11 квітні.

Читайте також: Вступна кампанія: де можна знайти демонстраційні варіанти НМТ

Реєстрація учасників мультитесту у цьому році відбуватиметься в безпаперовій формі. Для цього кожен учасник НМТ має створити персональний електронний кабінет.

«Для його створення вступникам потрібно буде скористатися спеціальним сервісом, розміщеним на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти. Функція створення кабінету стане доступною одночасно з початком реєстрації, тобто з 14 березня», – йдеться у повідомленні.

Після створення е-кабінету вступник має виконати такі дії в ньому:

Читайте також: Мультипредметне тестування: чи може змінитися структура НМТ

Які документи потрібні для реєстрації на НМТ

Для реєстрації майбутнім абітурієнтам будуть необхідні:

За потреби вступник має додати копії:

У якому форматі треба подавати копії документів

Учасники НМТ мають дотримуватися таких правил щодо копій документів:

Раніше ми писали, що в цьому році не будуть оприлюднювати конкретні дати проведення НМТ з міркувань безпеки