UA / RU
Підтримати ZN.ua

Причинами аварії судна "Волго-Балт-214" стали поганий стан та застарілість - ЗМІ

Наголошується, що корабель був побудований ще у Радянському Союзі - у далекому 1978 році.

Найімовірніші причини аварії транспортного судна "Волго-Балт-214" біля берегів Туреччини - це негода та загальний незадовільний технічний стан судна; більш того, кораблі такого типу із самого початку і не були призначені для тривалої подорожі у штормовому, або просто бурхливому морі, передає ТСН.

"Це судно ріка-море. Тобто у нього район плавання – це річкова акваторія та невелика відстань від берега. Цьому судну 40 років, воно 1978 року. Старі судна, жахливий технічний стан, перевантаження або недовантаження. У результаті - у складних погодних умовах ці судна можуть просто розколюватися навпіл", - пояснив журналістам керівник проекту "Фонд допомоги морякам "Ассоль" Андрій Шевченко.

Винуватця катастрофи старого вантажного судна, що вийшло у свій останній рейс із вантажем вугілля, буде з'ясовувати слідство. Від його висновків залежить те, яку компенсацію отримають і ті, хто вижив, і сім'ї загиблих.

"Потрібно вивчати контракт. Звичайно, якщо буде визнана вина судновласника у тому, що сталося, то родичі моряків можуть розраховувати на додаткові компенсаційні виплати за законом. Але знову ж таки, це залежить від того, що буде зазначено в акті розслідування нещасного випадку", - пояснив адвокат у галузі морського права Максим Кочерженко.

Зараз семеро українських моряків залишаються у лікарні, їхній стан задовільний, виписати постраждалих медики планують вже у четвер. В українському посольстві кажуть, що спочатку моряків направлять до Анкари за документами, а вже звідти вони повернуться додому.

Нагадаємо, що 7 січня біля берегів Туреччини затонуло вантажне судно VOLGO-BALT 214, 11 з 13 членів екіпажу якого – громадяни України. Внаслідок корабельної аварії загинули шестеро людей, з них четверо українців. На момент аварії судно з вугіллям на борту перебувало у 130 кілометрах від турецького порту Самсун.

У Міністерстві з питань тимчасово окупованих територій України повідомили, що судно везло до Самсуну вугілля з російського порту Азов. Цей порт використовується росіянами у тому числі для експорту вугілля, незаконно добутого в ОРДЛО.