Дорогу Полтава - Кременчук перенесуть у рамках будівництва ТОВ "Беланівський гірничо-збагачувальний комбінат", повідомив журналістам генеральний директор ТОВ "Беланівського ГЗК" Роберт Гаррік.
За його словами, доведеться переносити як автомобільну трасу, так і залізничне полотно.
"Через 4-5 років після старту розробки в зону впливу потрапляють і обидві дороги, що з'єднують Кременчук і Полтаву - залізна і автомобільна. Обидві вони будуть перенесені", - сказав він.
Гендиректор додав, що серйозні роботи з будівництва ГЗК почнуться не раніше, ніж через два роки. Він також зазначив, що першим із сіл, які підлягають відселенню в рамках створення кар'єра, стане с. Бондарі (Кременчуцький район).
"Воно підлягає відселенню у перший рік розробки кар'єру. Ареал буде поступово розширюватися, і будинки будуть потрапляти в зону впливу поетапно", - пояснив він.
Всього програма відселення 14 сіл із зони впливу будівництва майбутнього кар'єра розрахована на 5 років.
Беланівський ГЗК заснований 7 грудня 2009 року. Обласна влада надала Беланівському ГЗК дозвіл на підготовку матеріалів погодження місця розташування Беланівського і Галещинского родовищ залізистих кварцитів. Майбутній кар'єр ГЗК площею 6 тис. кв. км почнеться від залізничної станції "Потоки" і простягнеться на північ на 6 км. Запасів руди там понад 1 млрд тонн.
Беланівський ГЗК планує побудувати фінансова група народного депутата Костянтина Жеваго (позафракційний). У будівництво Беланівського ГЗК планується інвестувати близько 3 млрд доларів. !zn
Читайте також:
"Укравтодор" вирішив латати старі дороги, замість будівництва нових
В бюджеті не вистачає грошей на ремонт доріг в Україні
Названі найбільш розбиті дороги Києва та України