UA / RU
Підтримати ZN.ua

Працівники київського метро показали, як виглядає зараз "Львівська брама"

До станції підведена електрика, але немає виходів на поверхню.

© Ольга Кононенко, ZN.UA
"Львівська брама" знаходиться на Сирецько-Печерській гілці київського метрополітену
"Львівська брама" знаходиться на Сирецько-Печерській гілці київського метрополітену
© Ольга Кононенко, ZN.UA
Киянам знову пообіцяли відкрити станцію "Львівська брама"
© Ольга Кононенко, ZN.UA
"Львівська брама"
© Ольга Кононенко, ZN.UA
"Львівська брама"
© Ольга Кононенко, ZN.UA
"Львівська брама"
© Ольга Кононенко, ZN.UA
"Львівська брама"
© Ольга Кононенко, ZN.UA
"Львівська брама"
© Ольга Кононенко, ZN.UA
Екскурсовод показує один з ескізів станції "Львівська брама"
© Ольга Кононенко, ZN.UA
Поїзд метро не зупиняється на станції "Львівська брама"
© Ольга Кононенко, ZN.UA
Поїзд метро не зупиняється на станції "Львівська брама"
© Ольга Кононенко, ZN.UA
Поїзд метро не зупиняється на станції "Львівська брама"
© Ольга Кононенко, ZN.UA
Пункт управління станції "Сирець"
© Ольга Кононенко, ZN.UA

До Дня міста працівники київського метро провели екскурсію для читачів сторінки метрополітену в Фейсбук і журналістів на недобудовану станцію. На "Сирці" відвідувачам показали пункт управління станцією, а потім на спеціальному поїзді відвезли на "Львівську браму".

Ця станція знаходиться на зеленій гілці, між "Золотими воротами" і "Лук'янівській". Глибина – приблизно 50 метрів під землею. Будівельники вже підвели комунікації, налагоджені колії, проте 20 років тому будівництво було законсервовано. Три роки тому киянам обіцяли добудувати її в 2015 році. На даний момент, за словами прес-секретаря метрополітену Наталії Макогон, готовність "Брами" становить близько 80 відсотків. Однак дуже дорога частина - ескалатори та виходи на поверхню – не готові, і досі роботи не відновлені. Втім, переговори чиновників з інвесторами щодо завершення робіт тривають.

На станції зараз бетонні підлоги зі шматками арматури, сиро, готова обробка лише невеликої частини стін. Але відвідувачі "Львівської брами" були задоволені, що на власні очі змогли побачити закриту для пасажирів частина київського метро.