UA / RU
Підтримати ZN.ua

Після 24 січня студенти повернуться до змішаної або очної форми навчання – МОН

Шкарлет також зазначив, що для деяких професій важливою є практика.

Після 24 січня, коли в Україні завершиться так званий локдаун, студенти продовжуватимуть навчання у змішаній або очній формі, повідомив міністр освіти та науки Сергій Шкарлет. Він зазначив, що необхідно також організувати проведення практики з дотриманням карантинних заходів.

“Позиція МОН наступна: за сприятливої санітарно-епідемічної ситуації студенти закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти мають продовжити навчання в змішаному форматі або очно”, - написав Шкарлет у Telegram.

За його словами, заклади вищої освіти самостійно вирішуватимуть коли, та у якій формі організовуватимуть навчання. Виші мають це робити з огляду на епідситуацію в регіоні.

“Окреме питання – практика. Низка спеціальностей і більшість професій потребують практичного навчання, а тому важливо організувати студентські та учнівські практики з обов’язковим дотриманням карантинних заходів”, - додав Шкарлет.

Раніше міністр заявив про те, що після завершення посиленого карантину учні випускних класів повернуться до змішаної форми навчання. За його словами, у МОН мають намір відновити повноформатне або змішане навчання для школярів інших класів. Наразі тривають відповідні консультації з міністром охорони здоров’я Максимом Степановим та головним санлікарем Віктором Ляшком. 

Читайте також: Адаптивний карантин в Україні продовжать до 31 березня – Шмигаль

В Україні з 8 по 24 січня діють посилені карантинні обмеження, введені з метою запобігання поширенню хвороби COVID-19. На час так званого локдауну навчальним закладам рекомендували продовжити канікули, які тривали з 25 грудня по 10 січня, або проводити уроки дистанційно. Більшість міст вирішили застосувати дистанційне навчання, в Рівному продовжили канікули до 18 січня, а в Харкові канікули продовжили лише для молодших школярів до 22 січня. При цьому Міносвіти рекомендувало скоротити онлайн-уроки по часу.

Детальніше про те, як змінилися викладачі та студенти, чому навчилися за період віртуального навчання? Читайте в статті Євгена Сакала "Уроки цифрового освіти".