UA / RU
Підтримати ZN.ua

Пандемія і війна показали необхідність розвитку дистанційної освіти – експерт

Освітянка назвала три основні виклики для втілення якісної дистанційної освіти в Україні.

Пандемія і війна показали необхідність розвитку дистанційної освіти в Україні, завила генеральна директорка Фонду “Відкрита політика” Ірина Жданова. 

Як повідомляє кореспондент ZN.UA, про це вона сказала під час виступу на онлайн-форумі коаліції "Реанімаційний пакет реформ" "Діалоги про реформи: на шляху до Вільнюса" у понеділок.

"Дистанційне навчання – це та сфера, до якої Україна була частково готова тому, що в часи війни – це найбільш ефективний інструмент забезпечення доступу до навчання школярів з тимчасово окупованих територій (ТОТ). Я оптимістично дивлюсь на переформатування нашої освіти у формат дистанційного навчання", – сказала Жданова.

На її думку, якісна освіта має мати перш за все контент і інструментарій донесення інформації до школяра. Жданова назвала три основні виклики для втілення якісної дистанційної освіти – хаос, техніка і люди.

"У освітян відсутній онлайн менеджмент, а цунамі хаоса є, як на рівні звичайного вчителя, так і на рівні управлінь освіти і менеджменту на рівні шкіл", – відзначила вона.

"Якщо ми говоримо про технічне забезпечення, то це величезна проблема – немає оптоволоконного інтернету в кожній школі. А якщо говорити про лінію фронту, то дуже багато домогосподарств навіть не мають доступу не лише до інтернету, а й до українського телебачення і радіо. Третя проблема – вчитель, готовність вчителя до дистанційної освіти і реформ. Є приклади вчителів, які навіть в 50+ натхненні дистанційною освітою і ми маємо зробити нетворкінг по горизонталі натхненних вчителів-управлінців, які б могли забезпечити  ці реформи", – підкреслила директорка фонду.

Читайте також: У МОН повідомили про готовність до дистанційного навчання

Детальніше про те, як в умовах карантину відбувається освітній процес читайте в статті Оксани Онищенко "Онлайн пшеницю жала" на ZN.UA.