Кожен другий офісний працівник відволікається від роботи через розмови і постійну балаканину колег. На другому місці - вільний доступ в інтернет, який хоч і необхідний, але в той же час заважає працювати кожному третьому офісному працівникові. Про це свідчать дані інтернет-опитування, проведеного кадровим порталом Head Hunter Україна.
За даними опитування, 31% працівників вимушені терпіти постійні телефонні дзвінки, а 27% - гучний сміх колег. Замикають п'ятірку лідерів невичерпні прохання боса, які не дають зосередитися на роботі 26% працівників.
Топ-менеджери частіше відволікаються на нескінченні телефонні дзвінки, рідше змушені терпіти музику в офісі, гучний сміх колег і запахи. Їм не доводиться скаржитися на нескінченні прохання боса і думки про особисте дещо рідше відвідують їх у робочий час.
Одним з можливих варіантів усунення негативного впливу відволікаючих факторів 43% офісних працівників бачать виділення окремого кабінету.
"Open-space - зло. Потрібно розсадити проекти/відділи/команди по окремим невеликим, звукоізольованим кабінетам", - так висловився на користь кабінетного планування один з опитуваних. Нескінченні наради, музика в офісі і звуки оргтехніки відволікають від роботи хоч і рідше, але так само значно. Думки про особисте, навпаки, відволікають хоч і досить часто, але слабо. А ось найбільш слабкими і рідкісними дрібницями, які відволікають від виконання робочих завдань, є рінгтони телефонів колег, листи "не по справі", специфічні запахи, он-лайн месенджери і зовнішній вигляд деяких працівників.
Опитування проводилося на кадровому порталі Head Hunter у вересні-жовтні 2013 року. Всього було опитано 1244 респондентів. !zn
Читайте також:
Лише кожен шостий українець відчуває щастя від роботи
Половина українських журналістів не отримують від роботодавця нічого, крім зарплати
Інтернет-опитування: Українські менеджери вірять у свою моральність