UA / RU
Підтримати ZN.ua

Одесити випередили жителів інших міст-мільйонників у любові до свого міста

Абсолютній більшості мешканців Львова, Харкова, Дніпропетровська, Донецька та Одеси подобається жити у своїх містах.

Згідно з даними опитування Соціологічної групи "Рейтинг", 59% одеситів дуже подобається жити у своєму місті, ще 27% повідомили, що швидше подобається.

У Києві дуже подобається - 55%, швидше подобається - 27%.

У Львові дуже подобається - 54%, швидше подобається - 33%.

У Харкові дуже подобається - 48%, швидше подобається - 42%.

У Донецьку дуже подобається - 36%, швидше подобається - 42%.

У Дніпропетровську дуже подобається - 33%, швидше подобається - 47%.

Київ в уявленні більшості його жителів є зеленим містом (54%) з великою кількістю молоді. Також він має багату історію і численні пам'ятки, що робить його одним із найпривабливіших міст України для туристів (52%).

На думку киян, їхнє місто дає найбільші можливості для розвитку дитини (34%), а також працювати і заробляти (46%).

Львів, на думку більшості його жителів, є привабливим містом для туристів (61%), що має багату історію і красиву архітектуру з великою кількістю пам'яток, а також численні кафе і кав'ярні. Львів'яни найбільше серед інших міст вважають, що їхнє місто є релігійним та духовним (42%), тихим і затишним, в якому безпечно жити.

Найменше Львів надає можливості працювати і заробляти (12%), розвивати дітей, про що свідчить найменший показник якості освіти (7%). Також місцеві жителі незадоволені кількістю торгово-розважальних центрів і зручністю пересування містом.

Харків для його жителів є зеленим містом з великою кількістю торгоельно-розважальних центрів, в якому проживає багато молоді (62%). Значна кількість опитаних (45%) відзначають наявність гарної архітектури, пам'ятників, а також численних кафе та кав'ярень.

Місцеві жителі вважають своє місто тихим, акуратним, а також екологічно чистим, що значно відрізняється від інших міст. Також у Харкові вище, ніж в інших містах, оцінюють якість освіти, доріг та медицини, що робить його містом великих можливостей (38%) з невисокою вартістю життя.

Найбільш важливою відмінною рисою Дніпропетровська, на думку його мешканців, є велика кількість молоді (67%). Місцеві жителі оцінюють рідне місто як індустріальне, однак, з наявністю багатьох торговельно-розважальних центрів, кафе та кав'ярень.

Дніпропетровськ є найбільш політично активним містом (33%), який відіграє важливу роль у розвитку країни (50%).

Для місцевого населення їхнє місто не є екологічно чистим, тихим і охайним. Також воно малопривабливе для туристів. Місцеві жителі не вважають, що у місті добре годують. Також вони звертають увагу на погані дороги.

Донецьк для його жителів - це індустріальне місто з великою кількістю парків, скверів і торговельно-розважальних центрів. Більше половини опитаних відзначали цікаве спортивне життя (за цим показником Донецьк - явний лідер серед інших міст України).

Меншою мірою для Донецька властивае цікаве культурне життя міста (23%), багатство історії, краса архітектури та наявність пам'яток, духовність і релігійність, а також дотримання традицій.

Менше, ніж інші міста, на думку жителів Донецька, характеризує рідне місто якість освіти (9%) і наявність великих можливостей для розвитку дитини (19%), працювати і заробляти (24%).

Більшість жителів Одеси вважають, що їхнє місто має багату історію (73%), гарну архітектуру та пам'ятки. Воно є привабливим для туристів, оскільки тут дотримуються традицій (40%), цікаве культурне життя (37%), а також добре годують.

Окрім того, в Одесі більше, ніж в інших містах, вважають, що тут живуть доброзичливі та приємні люди, які вміють відпочивати.

Найменше мешканці Одеси відзначають якість доріг та медицини (3%), невисоку вартість життя (1%). Порівняно з іншими містами Одеса не є політично активним містом (8%).

Опитування проводилося Соціологічною групою "Рейтинг" у вересні - листопаді 2013 року. Аудиторія дослідження: населення Києва, Львова, Харкова, Дніпропетровська, Донецька та Одеси у віці від 18 років і старше. Вибіркова сукупність: 800 респондентів у кожному місті. Метод дослідження: особисте формалізоване інтерв'ю згідно з опитувальником (face to face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 3,5% !zn

Читайте також:

У Донецьку, Харкові та Дніпропетровську з'явиться наземне метро

Жителі ЄС стикаються з хабарництвом у п'ять разів рідше за українців

Улюблені пісні українців: "Червона рута", "Одна калина", "Несе Галя воду"