UA / RU
Підтримати ZN.ua

Нова послуга: «Укрзалізниця» запустила моніторинг квитків

Він доступний для авторизованих користувачів.

Навіть під час війни, «Укрзалізниця» розширює перелік послуг, які можна отримати онлайн. У лютому сервіс повернення грошей за квитки, який раніше працював лише в касах, тепер переведено у цифрову форму.

Читайте також: "Сімейні вагони": в Укрзалізниці розповіли про плани щодо нової послуги

Тепер «Укрзалізниця» запустила функцію моніторингу квитків з можливістю автовикупу для всіх користувачів застосунку. Про це повідомляє офіційний Telegram-канал.

Тож тепер для користувачів, авторизованих через «Дія.Підпис»,  доступний моніторинг двох типів:

У випадку моніторингу конкретного поїзда також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків.

Для цього треба:

Моніторинг та автоматична купівля квитків недоступні для поїздів до/з Польщі (крім Інтерсіті+) та прямого поїзда Київ - Відень. Проте ви можете отримати сповіщення про відкриття продажу квитків на ці напрямки.

У березні «Укрзалізниця розпочала продаж квитків до двох європейських країн – Австрії та Угорщини. Якщо раніше для придбання квитків у ці країн треба було лише звертатися особисто у каси, тепер ці купівлі можуть відбуватись через онлайн-сервіси.