UA / RU
Підтримати ZN.ua

Німці запустять на Троєщину трамвай-електричку Tram-Train зі швидкістю 120 км/год

Двохсистемну трамвай-електричку Tram-Train у Києві планують збудувати за 3-4 роки. Наразі існує концепція маршруту Троєщини до залізничної станції "Караваєві Дачі".

На виставці InnoTrans 2016 у Берліні досягнуто домовленості про створення робочої групи німецьких фахівців, яка за тиждень розпочне роботу над аналізом проекту Tram-Train в Києві, повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.

"Tram-Train – концепція, згідно з якою трамваї можуть використовувати інфраструктуру залізниці нарівні зі звичайними поїздами. Таким чином стає можливим створення комбінованих транспортних систем, що поєднують переваги обох видів транспорту – трамваїв і поїздів залізниці", – цитує прес-служба КМДА Іллю Сагайдака.

Заступник голови КМДА додав, що наразі існує концепція маршруту від ж/м Троєщина – ж/м Березняки до залізничної станції "Караваєві Дачі" з заїздом у трамвайне депо імені Т.Шевченка.

"Від вул. Милославської до станції "Троєщина-2" Tram-Train рухатиметься існуючою трамвайною лінією вздовж вул. Бальзака. Далі, використовуючи залізничну інфраструктуру, транспорт рухатиметься півколом міської електрички до станції "Караваєві Дачі", від якої буде реалізовано можливість заїзду до трамвайного депо ім. Шевченка", – зазначив Сагайдак.

Двохсистемну трамвай-електричку Tram-Train планують збудувати в Києві за 3-4 роки. "Такий трамвай зможе перевозити пасажирів як трамвайними коліями, так і залізничними. Ми покладаємо великі надії на цей проект, адже розрахунки на транспортній моделі показують дуже високий попит на цей маршрут. Важливо, що, рухаючись залізничними коліями, Tram-Train зможе розвивати швидкість до 120 км/год", – повідомив Сагайдак.

Раніше у Києві оголосили тендер на будівництво метро на Троєщину. У цілому в 2016 році передбачається виділення 879,5 млн гривень на будівництво четвертої гілки метрополітену.