"Станом на кінець дня 16 лютого 2017 року до Єдиного державного реєстру осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування подано всього 203 тисячі 875 електронних документів", - йдеться в повідомлені прес-служби НАЗК.
До Реєстру подано 108 тисяч 775 щорічних декларацій за 2015 рік:
- з них виправлених – 20 тисяч 628 документів;
- народними депутатами – 421 документ;
- особами, які займають посади державної служби категорії "А" та "Б" – 65 тисяч 542 документи;
- посадовими особами місцевого самоврядування – 1 тисяча 53 документи;
- суддями – 7 тисяч 389 документів;
- слідчими – 11 тисяч 163 документи;
- посадовими особами Кабінету міністрів України – 82 документи.
Крім того, до Реєстру надійшло 3 тисячі 694 повідомлення про зміни в майновому стані. А також 17 тисяч 106 декларацій кандидатів на різноманітні посади.
До Реєстру також подано 58 тисяч 274 щорічних декларацій за 2016 рік, з них виправлених – 8 тисяч 595.
Нагадаємо, 25 січня Кабінет міністрів України створив робочу групу для розробки порядків перевірки електронних декларацій.
10 лютого НАЗК затвердило порядок перевірки е-декларацій, розроблений Мін'юстом.