UA / RU
Підтримати ZN.ua

Наслідки бездіяльності Укртрансбезпеки: біля Нікополя під вагою фури обвалився міст

Вранці у середу, 20 травня, фура зруйнувала проліт моста через Олексіївську затоку біля Нікополя. Фото з місця події оприлюднив у Facebook блогер Віталій Селик. Заїзд на цей міст був дозволений лише транспортним засобам вагою менше 10 тонн, а вага фури – близько 35 тонн.

"Тепер траса національного значення Н23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя розділена на 2 шматки", - написав він.

При цьому він акцентує на тому, що така ситуація є наслідком бездіяльності Укртрансбезпеки щодо вагового контролю на дорогах держави.

"Здавалося б, причому тут саботаж введення автоматичного вагового контролю на всіх трасах і повільне просування збільшення штрафів за перевантаження?", - задає Селик риторичне питання.

Ще у січні цього року колишній начальник Служби автомобільних доріг Одеської області Олег Варивода заявив, що "калічна Уктрансбезпека", яка перебуває у складі Мінінфраструктури, припинила будь-який ваговий контроль на автошляхах України.

Також він навів приклад бездіяльності Укртрансбезпеки на трасі Одеса-Київ. Варивода продемонстрував відео, як фури об'їжджають місця для вагового контролю, а діяльність Укртрансбезпеки назвав імітацією роботи.

19 травня Варивода розкритикував комплекси для вагового контролю, які встановлені на вїздах до Києва. За його словами, обладнання, сертифіковане як неавтоматичне, подається як автоматичне. А платформені ваги, пристосовані лише для статичного зважування, визначають навантаження на кожну вісь вантажівки, і не сертифіковані належним чином.

"З цими питаннями треба розібратися правоохоронним органам, бо невдовзі адвокати будуть розривати в суді всі протоколи Укртрансбезпеки про штрафи за перевантаження, в т.ч. посилаючись на те, що при визначенні порушення вагових норм застосувалось обладнання не пристосоване та не сертифіковане належним чином", - додав він.