UA / RU
Підтримати ZN.ua

«Наймолодшим» українським літакам 29 років – командувач Повітряних сил ЗСУ

Офіцер відреагував на підозру у справі про загибель курсантів і екіпажу літака Ан-26.

Командувач Повітряних сил ЗСУ Сергій Дроздов вважає, що катастрофи курсантського Ан-26 під Чугуєвом можна було б уникнути, якби керівництво держави дослухалось до пропозицій військових щодо модернізації і осучаснення техніки.

У п’ятницю, 18 грудня, Дроздов став одним з підозрюваних у справі про авіатрощу, в якій загинули 26 осіб.

В етері програми «Свобода слова Савіка Шустера» командувач Повітряних сил повідомив, що неодноразово заявляв про необхідність модернізації військової техніки.

«Повітряні сили не отримали цьогоріч нової техніки, а виготовлення Ан-178 має розпочатися у 2021 році – через декілька років вони можуть надійти на озброєння військових. Наразі ж «наймолодші» літаки на озброєнні Повітряних сил – 1991 року випуску», - цитує Дроздова «Громадське».

Військовий також вважає, що дії правоохоронців підривають моральний дух військовослужбовців і дискредитують їх, формуючи негативну суспільну думку ще до початку судового процесу.

«І такі обвинувачення і на генералів, і на командирів, які керують військами у зоні ООС, не несуть доброго для нашої армії, а навпаки – підривають моральний дух командирів і військовослужбовців, які виконують їхні задачі», - сказав Дроздов.

Він наголосив на тому, що за підготовку льотчиків відповідає не лише командування. Льотну підготовку, підготовку екіпажів, безпеку польотів контролює ціла група осіб – як він висловився, «стовпів».

«У мене є три заступники, двоє командувачів підлеглих, є Харківський університет, де є люди, які готують рішення, пропозиції та програми. А всі ці заходи, які перераховані в підозрі, висловлюються особисто мені», - підсумував Дроздов.

Читайте також: Уруський назвав причину падіння літака АН-26

Нагадаємо, 25 вересня військово-транспортний літак Ан-26 розбився під Чугуєвом, загинули 26 осіб. Відразу після катастрофи в лікарню доставили двох курсантів, які вижили. Однак, постраждалого в критичному стані врятувати не вдалося.

Слідство розглядало чотири версії авіакатастрофи, пріоритетною була версія про відмову двигуна. За даними урядової комісії, літак отримав підтвердження на посадку через хвилину після запиту і повідомлення про несправності.