За три місяці просування в соцмережах рекламної кампанії "Мандруй Україною" ("Мандруй Україною") Державне агентство розвитку туризму заплатить 2,7 млн грн, свідчить оприлюднений договір на сайті ProZorro.
Розробляти концепцію реклами, вести сторінки і просувати пости буде ТОВ "Одді едженсі". Щомісяця підрядник має розміщувати і просувати по 20 постів (сторіс) у Facebook, Instagram, Twitter; 60 постів адаптувати на англійську мову; модерувати п'ять сторінок; створити один відеоманіфест.
В результаті щомісячне охоплення постів у Facebook має вирости до 3 млн показів, а в Instagram - до 4 млн показів.
Раніше Держтуризм замовляв послугу з розробки методики формування вибіркової сукупності для проведення досліджень внутрішнього та виїзного туризму за 522 тис. грн і послуги з аналізу переваг іноземних туристів за 2,267 млн грн, а також уклало договір на 2 млн грн про ознайомлювальні тури Україною для іноземних ЗМІ і блогерів.
У липні в Україні презентували і запустили стратегію просування України як популярного напрямку для іноземних туристів. Реалізують стратегію Міністерство закордонних справ, Міністерство культури і інформаційної політики, Державне агентство розвитку туризму і креативна школа Projector.
У серпні в Україні презентували документальний фільм Ukraine: The Movie про найкращі туристичні локації країни. Автор стрічки - Артем Шамбалов.