UA / RU
Підтримати ZN.ua

На карантині в третини учнів знизився інтерес до навчання

Більшість учнів нарікають, що не можуть якісно засвоїти матеріал.

Понад половина київських школярів запевняють, що роблять уроки самостійно

Понад половина київських школярів запевняють, що роблять уроки самостійно

Навчальний рік в Україні закінчується дистанційно через епідемію коронавірусу. Освітня агенція міста Києва провела дослідження про дистанційне навчання в столиці, соціологи опитали 34 тисячі учнів, батьків і вчителів столиці, а оглядач відділу освіти та науки ZN.UA Оксана Онищенко проаналізувала отримані результати у своїй статті.

Так, попри скарги батьків, що на них скинули навчання під час карантину, 73% школярів розповіли, що роблять уроки самостійно, 21% - з батьками, 1% - з репетиторами. Решта взагалі не відповіли на запитання, як зазвичай виконують домашні завдання (можливо, їм було незручно сказати "списую в готових домашніх завданнях чи в однокласників"?).

Водночас під час карантину в третини учнів знизився інтерес до навчання. Але 14% школярів відповіли навпаки: їм стало цікавіше навчатися.

"Близько 56% школярів зазначили, що під час карантину в них з'явилося більше труднощів із виконанням домашніх завдань. Серед них – неможливість якісно зрозуміти навчальний матеріал, відсутність ефективного контролю з боку вчителів, зниження інтересу до навчання та інші", - наголошує авторка.

Половина ж опитаних учителів вважають, що головна складність дистанційного навчання - це неможливість контролювати, як учні засвоюють вивчений матеріал. При цьому 18% учителів поскаржилися, що взагалі не можуть визначити рівень досягнень своїх учнів.

Читайте також: Експерт: "Найбільше питання дистанційного навчання — психологічна готовність"

Як в Україні працює дистанційна освіта, з якими плюсами та мінусами щоденно стикаються вчителі, школярі та їх батьки, читайте у статті Оксани Онищенко "За дверима "дистанційки"" для ZN.UA.