ПАТ "Укрзалізниця" до закінчення періоду новорічно-різдвяних перевезень не буде оформляти повернення квитків через інтернет, а тільки через залізничні каси. Як повідомили в прес-службі компанії, метою такого кроку є попередження зловживань із квитками, оформленими через інтернет.
"Таке рішення прийнято на численні прохання пасажирів, для недопущення створення штучного дефіциту і подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди", - наголошується в повідомленні "Укрзалізниці".
Компанія зазначає з посиланням на висновки її фахівців, що більшість квитків на пікові дати, зокрема на зимові свята, викупається через інтернет в перші хвилини відкриття продажів. У той же час простежується тенденція до повернення значної частини викуплених квитків (переважно в нічні години), що, так чи інакше, корелює з наростанням ажіотажного попиту на поїздки за популярними маршрутами.
"Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. В результаті створюється штучний дефіцит, який викликає справедливе невдоволення та нарікання громадян, які збираються подорожувати", - підкреслюють в ПАТ.
Зазначимо, що станом на 8 грудня 2017 року "Укрзалізниця" повідомила, що призначить 34 поїзди в популярних напрямках до новорічних та різдвяних свят.