UA / RU
Підтримати ZN.ua

МОЗ запускає для скарг Офіс пацієнта

Офіс пацієнта буде очолювати безпосередньо міністр.

Міністерство охорони здоров'я найближчим часом планує запустити Офіс пацієнта, мета якого - захистити права пацієнтів та налагодити комунікацію між ними і міністерством. Про це розповів радник міністра охорони здоров'я Дмитро Раімов, передає ТСН.

"До кінця тижня, можливо наступного, буде створено Офіс пацієнта. Зараз, якщо пацієнт зіткнувся з порушенням його прав, або з якимись проблемами, нестачею ліків, правопорушеннями, вимаганням хабара тощо, він може звернутися на гарячу лінію міністерства охорони здоров'я. Я не знаю жодної живої душі, яка туди додзвонилася, і колеги, які працюють тут в прес-службі, також кажуть, що немає людей, які б додзвонилися. Принаймні, ми їх не знаємо", - сказав Раімов.

За його словами, дзвінки на гарячу лінію, на прес-службу МОЗ та в приймальню міністра ніхто не обробляє.

"Другий варіант - це листи, які можна надіслати в міністерство, і далі ці листи проходять сім кіл пекла для того, щоб на них хтось відповів, та дуже часто люди отримують там відписку", - зазначив Раімов.

Офіс пацієнта буде очолювати безпосередньо міністр (Зоряна Скалецька, - ред.).

Нагадаємо, в квітні в Україні запустили програму е-рецепт.

Реформа первинної медицини стартувала в Україні 1 квітня 2018 року. 75% українців підписали декларації з сімейним лікарем або лікарем. Лікаря можна вибрати в будь-якому медзакладі, в тому числі і приватному, незалежно від місця прописки чи проживання, проте цей медзаклад має бути приєднаним до системи "Електронний здоров'я".

Раніше DT.UA писало покрокову інструкцію, як підписати декларацію з лікарем.