У Міністерстві інфраструктури претендентами на перші концесії розглядають залізничні вокзали Києва та Вінниці.
Одночасно починається підготовка до концесії пасажирських вокзалів Львова та Одеси, повідомляє пресслужба відомства за підсумками наради щодо дослідження з оцінки ринку в рамках пілотного проєкту концесії пасажирських вокзалів Харкова, Дніпра, Вінниці, Хмельницького, Миколаєва, Чопа, Києва.
"Тестування інтересу міжнародних і локальних інвесторів у відповідності з різними сценаріями угруповання транзакції пілотних вокзалів важливо для прийняття подальших рішень по наступних кроків проєкту, зокрема написання концептуальної записки і ТЕО", - говориться в повідомленні.
Міністерство очікує пропозицій від інвесторів і планів розвитку залізничної інфраструктури.
"Міністерство інфраструктури очікує плідна співпраця з інвесторами, які зацікавлені в розвитку сучасної залізничної інфраструктури та реалізації перспективних проєктів державно-приватного партнерства в Україні", - заявили у відомстві.
Мінінфраструктури розраховує на співпрацю з досвідченими партнерами, які мають відповідний досвід з управління вокзалами.
Перевага буде у всіх стейкхолдерів: держава і місцеві органи влади отримають додаткові робочі місця і податки, концесійні платежі, а Укрзалізниця зменшення збитків, оновлення і розвиток інфраструктури. Інвестор цілком може розраховувати на прибуток, а споживачі на якісне публічний простір, нові послуги і додатковий комфорт, заявив глава відомства Владислав Криклій.
Раніше Мінінфраструктури оцінило обсяг інвестицій від передачі в концесію семи ж/д вокзалів в суму 3,8 млрд грн. Також міністерство планує забезпечити 60,18 млн грн концесійних платежів і 17,4 млн грн податків до держбюджету.