UA / RU
Підтримати ZN.ua

Міліція назвала межі центру Києва для платного в'їзду

Міліція продовжує просувати ідею платного в'їзду до центру Києва: вже визначено територію міста, яка буде вважатися центром.

ГУ МВС у Києві визначило межі центру міста, в'їзд до якого пропонують зробити платним.

Територію центру у міліції пропонують обмежити таким периметром: вулиця Чорновола - Глибочицька - Верхній та Нижній Вал - Набережно-Хрещатицька - Набережне шосе - бульвар Дружби Народів до площі Либідської - вулиця Горького - Боженка - Короленківська - Жилянська до площі Перемоги.

У МВС розглядають кілька варіантів того, як контролювати в'їзд і стягувати плату з водіїв. Можливо, це буде система талонів і шлагбаумів.

"У будь-якому випадку, механізм буде відпрацьовуватися після схвалення КМДА. Сподіваємось, що київська влада не буде зволікати з розглядом цього питання, тому що наближається зима", - цитує Коммерсантъ-Україна голову прес-служби ГУ МВС Києва Ольгу Білик.

У профспілці таксистів України ініціативу підтримали із застереженням, що це не повинно стосуватися таксистів. "Таксі повинні безперешкодно проїжджати до центру, що буде сприяти легалізації пасажирських перевезень. В іншому випадку громадяни не зможуть викликати таксі у центр міста, або тариф складе захмарну суму", - вважає голова профспілки Василь Попик.

У міліції також повідомили і про ймовірні місця для будівництва перехоплюючих паркінгів, де водії зможуть залишати свої автомобілі, щоб пересідати на громадський транспорт. Такі автостоянки хочуть побудувати біля станцій метро "Лісова", "Бориспільська", "Видубичі", "Іподром", "Житомирська", "Сирець", "Героїв Дніпра", "Петрівка", біля кінцевої зупинки швидкісного трамвая у районі перехрестя проспекту Леся Курбаса та Кільцевої дороги, а також на всіх основних в'їздах до міста для тимчасової стоянки транспорту громадян інших міст.

Нагадаємо, Державна автоінспекція у Києві запропонувала голові Київської міськдержадміністрації Олександру Попову ввести вдень платний в'їзд у центральну частину міста, а паркування заборонити на проїжджій частині і облаштовувати на газонах.

Як зазначили у ДАІ, практика показує, що одним з проблемних питань виникнення заторів на вулицях в центрі столиці є облаштування зон платного паркування на проїжджій частині. Це призводить до того, що одну смугу руху заставлено автомобілями.

У відповідь на пропозицію ДАІ Києва заступник директора департаменту транспортної інфраструктури КМДА Іван Шпильовий зазначив, що столичні водії поки не готові до введення платного в'їзду до центру, і така ініціатива зустріне опір. "Цей захід непопулярний, тому що автомобілісти будуть відчувати незручності. Наші водії хочуть їхати куди завгодно і де завгодно зупинятися", - заявив він і додав, що над створенням перехоплюючих паркінгів у КМДА вже працюють. Такий паркмайданчик на 250 місць діє близько станції метро "Іподром", аналогічний буде побудовано біля станції "Теремки". Всього їх буде близько десяти. З осені ці паркмайданчики практично зайняті. Зараз розглядається варіант змінити плату, щоб вартість була не 6 грн за годину, а 12 грн на день. !zn

Читайте також:

ДАІ запропонувала зробити платним в'їзд у центр Києва і облаштувати паркування на газонах

Українські водії не зможуть сісти п'яним за кермо: ДАІ розробила пристрій, що блокує автомобіль

У Києві біля метро з'являться парковки