UA / RU
Підтримати ZN.ua

Метро на Троєщину планують побудувати до 2025 року

Лінія проляже до аеропорту "Київ" та матиме три пересадочні вузли.

Подільсько-Вигурівську лінію київського метрополітену на житловий масив Троєщина з двома електродепо планують побудувати у період 2018-2025 років. Про це йдеться у розпорядженні №1882 від 19 жовтня, підписаному міським головою столиці Віталієм Кличком. Відповідні зміни внесено до документів про відновлення будівництва лінії від 20 липня 2004 року.

"Здійснити у 2018-2025 роках будівництво Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від кільцевої дороги до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з двома електродепо", - йдеться у розпорядженні.

Зокрема впродовж 2018 по 2020 роки має бути забезпечена розробка проектної документації, проведена її експертиза та затвердження.

Окрім самої лінії метрополітену, виконавець робіт має побудувати два електродепо. Також, згідно із затвердженим планом, передбачені перспективні пересадочні вузли на інші лінії метрополітену на станціях "Вокзальна", "Лукянівська" та "Тараса Шевченка".

"Траса проляже від Кільцевої дороги, через аеропорт Жуляни, центральний залізничний вокзал, центральну частину міста, Поділ і по Подільському мостовому переходу до житлових районів північно-східної її частини: Воскресенська-Кибальчича та Вигурівщина-Троєщина по території багатофункціонального використання", - йдеться в розпорядженні.

В КМДА зазначили, що Троєщина є одним із найбільше густозаселеним районом міста, транспортна система якого працює на межі можливостей, тому будівництво лінії метрополітену є вкрай необхідним.

Вартість робіт такого масштабного інфраструктурного проекту буде визначена після розробки проектної документації.

У листопаді 2017 року мер Києва Віталій Кличко підписав угоду про співробітництво з китайським консорціумом щодо будівництва 4-ї гілки метро. Вартість будівництва оцінюють у 2 млрд доларів. Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км з 13-ма станціями.

Однак основною перешкодою для будівництва четвертої лінії метрополітену в Києві є відсутність мосту через Дніпро. Зокрема, на будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу, який почали будувати у 2003 році, потрібно щонайменше 7 млрд грн..