Мовний скандал у зв'язку з невдоволенням окремих клієнтів з приводу онлайн-замовлення в McDonald's виключно українською або англійською викликав дискусії в українських соцмережах, повідомляє ВВС.
Блогер Анатолій Шарій розкритикував мовну політику мережі ресторанів McDonald's в Telegram.
"Це рішення в черговий раз підкреслює ставлення до половини населення України, яке говорить російською", - написав він.
В McDonald's відзначили, що основною мовою спілкування в Україні є українська.
"Відповідно до законодавства про мову, в компанії МакДональдз в Україні основною мовою комунікації є українська. Державною мовою ведеться вся офіційна документація, здійснюється рекламна комунікація, спілкування в соціальних мережах, подається інформація на сайті та в куточку споживача", - повідомили у прес-служба компанії.
Також McDonald's підкреслили, що українська мова є пріоритетною і в спілкуванні з відвідувачами.
"Однак наші співробітники готові перейти на російську мову, якщо їх про це попросять", - додали в компанії.
У той же час прихильники мовної політики компанії висловили їй подяку.
"Це, звичайно, дорого коштує. Дивитися, як люди організовують бойкот Мадо за те, що там в меню немає перекладу таких слів як "Гамбургер", "Чізбургер" і "Кока-Кола" з такого незрозумілого української мови на улюблений російський. Продовжуйте, ви добре виглядаєте", - написав журналіст Євген Муждири.
Як повідомлялося раніше, в команді президента Володимира Зеленського до цих пір не визначилися зі своєю мовної позицією. Так, спікер Разумков під час президентської кампанії розмовляв виключно російською, а заступник голови Офісу президента України Юрій Костюк вважає російську "конкурентною перевагою" українців.