UA / RU
Підтримати ZN.ua

Майбутнім педагогам потрібно підвищувати прохідний бар'єр ЗНО зі STEM-предметів – експерт

Низькі прохідні бали сьогодні позначаються на якості навчання точним наукам у майбутньому.

Кілька місяців тому Мінцифри і МОН оголосили про старт проєкту з реформи IT-освіти в школах і університетах та створили робочу групу, до якої увійшли представники вишів, бізнесу, IT-сектора.

Важливим пунктом реформи є підвищення прохідного бар'єру зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) для вступників на педагогічні спеціальності, пише співзасновник харківського IT-кластеру Едуард Рубін у статті «Більше математики і грошей: як зміниться ІТ-освіта у школах та університетах».

«Бар'єр іспиту ЗНО для вступу на педагогічні спеціальності зі STEM-предметів потрібно підвищувати, бо поріг 130 балів на математичні факультети - це нонсенс», - зазначає автор.

Читайте також: Експерт пояснює, як правильно стимулювати неформальних провайдерів IT-освіти

Що робити з математикою у школах, де взяти технарів і вчених природничих наук, коли більшість молоді хоче стати юристами та менеджерами? Вітчизняні ІТ-шники вирішили взятися за ці проблеми глобально: вирощувати зі шкільної лави кадри для себе та інших технологічних галузей. Як? Читайте в матеріалі Едуарда Рубіна «Більше математики і грошей: як зміниться ІТ-освіта у школах та університетах» в ZN.UA.