UA / RU
Підтримати ZN.ua

"Київстар" відновив зв'язок після масштабного збою

Зараз послуги надаються у звичайному режимі.

В Україні стався масштабний збій в роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар". Користувачі не можуть зателефонувати та відправити повідомлення. 

Українці розповідають, що не мають можливості зателефонувати навіть якщо на балансі є кошти - оператор все одно заявляє, ніби грошей не вистачає. Також не вдається поповнити рахунок з "Приват24", лише з "Монобанку". 

Абоненти також не можуть перевірити залишок балансу - функції *110# і *111# не працюють. Крім цього немає можливості зв'язатися безпосередньо з оператором. Сайт "Київстар" також не працює. 

Оновлено

Компанії "Київстар" повідомила виданню "Інтерфакс Україна", що зв'язок вдалося відновити ще о 10:30 по всій Україні.

"Послуги надаються у звичайному режимі", - повідомили у компанії. 

Оновлено

ZN.UA отримала офіційний коментар "Київстар" щодо ситуації, яка склалася.

Як стверджується в коментарі, проблема вже усунута, в абонентів некоректних списань коштів з рахунків не було.

"Причиною сьогоднішніх складнощів стала внутрішня помилка під час оновлення програмного забезпечення. Спеціалісти компанії оперативно усунули проблему та о 10.30 ранку послуги було повністю відновлено. Жодних некоректних списань коштів з рахунків абонентів не було", - зазначають в компанії.

Водночас деякі коментарі на сторінці мобільного оператора в Фейсбук свідчать про протилежне.

 Зокрема, як стверджують відвідувачі сторінки, вони мають проблеми і з грошима на рахунку, і з неможливістю здійснити дзвінок через відсутність грошей.

При цьому, в "Київстар" не можуть надати відповідь через ажіотаж із запитами.