UA / RU
Підтримати ZN.ua

КМДА затягує старт будівництва транспортної розв'язки біля Чайки

Ця розвязка необхідна для того, аби уникнути постійних заторів, які щовечора починаються від Нивок, а також зменшити кількість ДТП на цій ділянці.

КМДА з невідомих причин зволікає із видачою дозволу Укравтодору на будівництву транспортної розв'язки на трасі Київ-Чоп в районі с. Чайки. Про це повідомила директор ДП "Укрдорінвест" Олена Криворучко в інтерв'ю DT.UA.

"Сьогодні ми займаємось реалізацією проекту "Покращення транспортно-експлуатаційного стану доріг на підходах до міста Києва". Фінансування проекту здійснюються за рахунок кредитних коштів Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку. В рамках проекту мають бути побудовані п'ять розв'язок навколо Києва, зокрема три на дорозі Київ-Чоп та дві на автомобільній дорозі Київ-Одеса. По чотирьом розв'язками питань немає, а ось для п'ятої, що знаходиться на трасі Київ Чоп в районі с. Чайки, вже протягом декількох років ми не можемо добитись виділення земельної ділянки площею близько 3,5 га, аби в нормальному режимі реалізувати проект. Питання передається від комісії до комісії, і потім воно або відкладається, або та чи інша комісія відхиляє прохання Укравтодору. Останній раз ми отримали відмову 18 липня цього року, коли Комісія київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами не прийняла рішення, при тому, що 3 особи виступили "за", одна – "проти", а ще 5 просто утримались або не голосували", - заявила Олена Криворучко.

За словами пані Криворучко, розв'язка в районі житлового масиву Чайки потрібна для того, аби уникнути постійних заторів, які щовечора починаються від Нивок, а також зменшити кількість ДТП на цій ділянці.

"Лише за період 2016-2017 років на ділянці трапилось 25 ДТП, із яких 8 – це ДТП із важкими насідками. Сьогодні перехрещення доріг там виконано на одному рівні із віднесеними лівими поворотами. Як наслідок, існує серйозний ризик ДТП і значні дорожні затори, які стабільно розпочинаються у години пік аж від Нивок. А враховуючи, що ситуація тягнеться із 2011 року, а термін будівництва розв'язки становить 24 місяці, то за цей період її можна було б спорудити уже щонайменше 3 рази", - розповіла Олена Криворучко.

Довідково. В 2014 році Укравтодор вже отримав від Київзеленбуду, та його підрозділів дозвіл на вилучення потрібної ділянки, після чого повторно звернувся до Департаменту земельних ресурсів КМДА для отримання Дозволу на розробку землевпорядної документації. Проте саме через позицію КМДА питання до сих пір залишається невизначеним. Виконуючи зобов’язання перед банками-кредиторами, Укравтодор вже провів міжнародні конкурсні торги по відбору підрядника та очікує погодження результатів торгів та присудження контракту переможцю від ЄБРР та ЄІБ. Також Укравтодор вже звертався до очільника Києва Віталія Кличка, аби він посприяв вирішенню проблеми та зробив можливою реалізацію даного

Про інші проблеми дорожньої галузі читайте в інтерв'ю з Оленою Криворучко, яке вийде в наступному номері "Дзеркала тижня. Україна".