UA / RU
Підтримати ZN.ua

Київські водії тільки у ранкових заторах втрачають 2,5 доби за рік

Найскладнішим днем для автомобілістів у Києві за останній рік стало 24 грудня, коли було зафіксовано найбільший за останні 5 років затор довжиною близько 21 кілометра.

Найскладнішим місяцем для автомобілістів був грудень

Найскладнішим місяцем для автомобілістів був грудень

Цієї зими ситуація на дорогах Києва була трохи складнішою, ніж рік тому. Порівняно з січнем 2012 року загальний час для проїзду ділянок, де спостерігалися затори, збільшився на 6-7%.

Середній бал в ранковий час пік (з 8:00 до 10:00) цієї зими становив близько 5 балів, йдеться в дослідженні компанії "Яндекс.україна", оприлюдненому 20 березня.

"Це означає, що в середньому київський автомобіліст був змушений витрачати на дорогу більш ніж у півтора рази більше часу, ніж на вільних вулицях. Наприклад, ті водії, яким на порожніх дорогах їхати до роботи 20 хвилин, лише за затори втрачали за один місяць майже 5 годин, а за рік - близько двох з половиною діб", - наголошується в доповіді.

У вечірній час пік (з 18:00 до 20:00), за даними сервісу, середня завантаженість перевищувала 6 балів. Загальна довжина заторів у цей час становила понад 700 км - це приблизно, як відстань від Києва до Донецька.

Середня завантаженість київських доріг в робочі дні з березня 2012 за лютий 2013 склала трохи більше трьох балів. Як і в попередні роки, найбільш складним місяцем для автомобілістів був грудень (середньомісячна завантаженість - 4,6 бала).

Найскладнішим днем року було 24 грудня, коли середня завантаженість перевищила 7 балів, а максимальна досягла 10 балів. У цей же день була зафіксована найбільший за всю п'ятирічну історію спостережень затор довжиною близько 21 кілометра. Тоді стала вся Мала окружна дорога на правому березі - від Московської площі до проспекту Генерала Ватутіна.

Всього у грудні і січні було чотири дні, коли через снігопади рівень завантаженості досягав 10 балів.

Як відзначається у дослідженні, якщо не рахувати суботи і неділі, то найвільніши шляхи були у святкові дні, а глухі затори виникали найчастіше восени і взимку під час сильних опадів.

Найсильніше погіршення пов'язане з початком будівництва розв'язки на Поштовій площі: час проїзду по Набережному шосе від моста Патона до повороту на Боричів узвіз вранці збільшився у два з половиною, а ввечері - майже в чотири рази.

Однак є і явні поліпшення: так, після закінчення будівельних робіт на перетині бульвару Дружби Народів і Наддніпрянського шосе помітно зросла швидкість руху на під'їзді до розв'язки.

Якщо говорити про окремі райони, то цієї зими вранці у центр міста трохи швидше діставалися мешканці Оболоні, Голосіївського та Дарницького районів, а також всі, хто їде на правий берег мостами Метро, Патона і Дарницьким. Навпаки, більше часу на дорогу витрачали ті, хто їде з заходу: з Подільського, Святошинського і Солом'янського районів.

У всі часи роки в будні дні найменше заторів буває в понеділок, а найбільше - у вівторок і п'ятницю. У суботу завантаженість зазвичай скорочується порівняно з буднями у півтора-два, а в неділю у два-три рази. !zn

Читайте також:

На дорогах Києва залатали майже половину ям

У Києві реконструюють проспект Перемоги, збільшивши пропускну здатність на 40 відсотків

Водійський протест: біля Кабміну одночасно "зламалися" десятки машин

Для нової розв'язки на столичному проспекті Науки знесуть 25 будинків