UA / RU
Підтримати ZN.ua

Київські водії тільки у ранкових заторах втрачають 2,5 доби за рік

Найскладнішим днем для автомобілістів у Києві за останній рік стало 24 грудня, коли було зафіксовано найбільший за останні 5 років затор довжиною близько 21 кілометра.

Цієї зими ситуація на дорогах Києва була трохи складнішою, ніж рік тому. Порівняно з січнем 2012 року загальний час для проїзду ділянок, де спостерігалися затори, збільшився на 6-7%.

Середній бал в ранковий час пік (з 8:00 до 10:00) цієї зими становив близько 5 балів, йдеться в дослідженні компанії "Яндекс.україна", оприлюдненому 20 березня.

"Це означає, що в середньому київський автомобіліст був змушений витрачати на дорогу більш ніж у півтора рази більше часу, ніж на вільних вулицях. Наприклад, ті водії, яким на порожніх дорогах їхати до роботи 20 хвилин, лише за затори втрачали за один місяць майже 5 годин, а за рік - близько двох з половиною діб", - наголошується в доповіді.

У вечірній час пік (з 18:00 до 20:00), за даними сервісу, середня завантаженість перевищувала 6 балів. Загальна довжина заторів у цей час становила понад 700 км - це приблизно, як відстань від Києва до Донецька.

Середня завантаженість київських доріг в робочі дні з березня 2012 за лютий 2013 склала трохи більше трьох балів. Як і в попередні роки, найбільш складним місяцем для автомобілістів був грудень (середньомісячна завантаженість - 4,6 бала).

Найскладнішим днем року було 24 грудня, коли середня завантаженість перевищила 7 балів, а максимальна досягла 10 балів. У цей же день була зафіксована найбільший за всю п'ятирічну історію спостережень затор довжиною близько 21 кілометра. Тоді стала вся Мала окружна дорога на правому березі - від Московської площі до проспекту Генерала Ватутіна.

Всього у грудні і січні було чотири дні, коли через снігопади рівень завантаженості досягав 10 балів.

Як відзначається у дослідженні, якщо не рахувати суботи і неділі, то найвільніши шляхи були у святкові дні, а глухі затори виникали найчастіше восени і взимку під час сильних опадів.

Найсильніше погіршення пов'язане з початком будівництва розв'язки на Поштовій площі: час проїзду по Набережному шосе від моста Патона до повороту на Боричів узвіз вранці збільшився у два з половиною, а ввечері - майже в чотири рази.

Однак є і явні поліпшення: так, після закінчення будівельних робіт на перетині бульвару Дружби Народів і Наддніпрянського шосе помітно зросла швидкість руху на під'їзді до розв'язки.

Якщо говорити про окремі райони, то цієї зими вранці у центр міста трохи швидше діставалися мешканці Оболоні, Голосіївського та Дарницького районів, а також всі, хто їде на правий берег мостами Метро, Патона і Дарницьким. Навпаки, більше часу на дорогу витрачали ті, хто їде з заходу: з Подільського, Святошинського і Солом'янського районів.

У всі часи роки в будні дні найменше заторів буває в понеділок, а найбільше - у вівторок і п'ятницю. У суботу завантаженість зазвичай скорочується порівняно з буднями у півтора-два, а в неділю у два-три рази. !zn

Читайте також:

На дорогах Києва залатали майже половину ям

У Києві реконструюють проспект Перемоги, збільшивши пропускну здатність на 40 відсотків

Водійський протест: біля Кабміну одночасно "зламалися" десятки машин

Для нової розв'язки на столичному проспекті Науки знесуть 25 будинків