UA / RU
Підтримати ZN.ua

Київське метро з 1 вересня ходитиме частіше

Потягів стане більше, а вхід в метро відкриватиметься раніше. Для пасажирів не з кінцевих станцій вводяться спеціальні "засилочні" потяги.

У київському метро стане більше потягів

Київське метро через зростання пасажиропотоку з 1 вересня збільшить кількість потягів і зменшить інтервал руху на всіх лініях, повідомляє прес-служба КП "Київський метрополітен".

"Так, на Святошинсько-Броварській лінії додатково 54 курсуватимуть потяги на добу, на Куренівсько-Червоноармійській – 44 і 74 потяги на Сирецько-Печерській лінії", - йдеться в повідомленні.

Крім того, на Святошинсько-Броварській лінії вводяться "засилочні" потяги - посадка на них буде здійснюватися не з кінцевої станції, а з наступної, щоб пасажири могли спокійно зайти в порожній вагон.

Вранці в робочі дні 5 поїздів зі станції "Лісова" (8:09, 8:15, 8:21, 8:27, 8:34) будуть відправлятися без пасажирів, посадка можлива зі станції "Чернігівська". Завдяки цьому у метрополітені сподіваються розвантажити станції "Чернігівська", "Дарниця", "Лівобережна".

Також змінюється час відправлення першого потяга зі станцій "Лісова" і "Чернігівська" у напрямку центру міста, а відповідно і режим їх роботи. Зокрема, перший потяг буде відправлятися зі станції "Лісова" в 5:34, "Чернігівська" у 05:36. На вхід пасажирів на ці станції будуть відкриватися раніше: "Лісова" – вестибюль №1 у 05:25, вестибюль №2 у 05:28, "Чернігівська" – вестибюль №1 у 05:31, вестибюль №2 у 05:28.

Як відзначають у КП "Київський метрополітен", це пов'язано з тим, що столична підземка переходить на зимовий графік роботи.

Метро на Троєщину за $ 1,3 млрд

Крім того, у КМДА повідомили оновлені дані щодо вартості будівництва нового метро на Троєщину.

За словами заступника голови столичної адміністрації Ігоря Ніконова, оціночна вартість всіх станцій, починаючи від другого виходу на "Вокзальній" і до кінцевої станції нової троєщинської гілки метро, складає більше мільярда доларів. При цьому побудувати її без участі держави майже нереально, зазначив він.

Раніше повідомлялося, що Польща може дати $ 200 млн на будівництво метро на Троєщину. Передбачається, що гроші у вигляді кредиту може виділити один з польських банків.