Четверта гілка Київського метрополітену буде мати довжину 18 км і пройде від аеропорту "Київ" (Жуляни) до масиву Троєщина, повідомив перший віце-прем'єр - міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів.
"Говорив сьогодні про будівництво гілки київського метро з Троєщини до аеропорту "Київ" з китайськими інвесторами. Попередня вартість проекту - 2 млрд доларів, 85% з них буде забезпечувати китайська сторона (кредит 20 років під 2% річних). 15% проекту будуть фінансувати за рахунок КМДА", - цитує міністра "Центр транспортних стратегій".
Він також повідомив, що запевнив правління міжнародної групи Pacific Construction в тому, що Кабмін і КМДА зобов'язуються запустити проект і довести його до кінця. Найближчим часом, за словами Кубіва, запрацює робоча група з представників компанії, МЕРТ, Київського метрополітену, які складуть текст остаточної угоди.
"Після підписання ми зможемо почати будівництво", - сказав перший віце-прем'єр.
У травні заступник голови КМДА Микола Поворозник підписав Меморандум про співпрацю з проектом будівництва четвертої лінії метро в Києві з китайським консорціумом, у який входять компанії China Railway International Group China Pacific Construction Group.
У січні Віталій Кличко сказав, що сподівається стати першим мером Києва, який не тільки обіцяв, але і закінчив будівництво метро на Троєщину. "Я багато разів про це говорив, і це моє завдання", - сказав він. Тоді ж Кличко сказав, що в наступному році буде запущена експлуатацію станція "Львівська брама".