Сьогодні у роботі мобільного оператора "Київстар" стався збій, через який не працював не лише додаток на телефоні, але й не було зв'язку. Втім, представники компанії повідомили журналістам "РБК Україна", що проблеми, які виникли на заході та півдні країни, вже усунули.
"Наразі сервіси працюють у звичному режимі. Також повідомляємо, що послуга LTE в Україні та в міжнародному роумінгу працює без обмеження швидкості. Мережа "Київстару" завершує стабілізацію після наймасштабнішої хакерської атаки", - йдеться у повідомленні.
У "Київстарі" також розповіли, що найближчим часом клієнтам буде нараховано бонуси та компенсації. Йдеться про тих, хто не зміг користуватися послугами зв'язку через хакерську атаку.
Нагадаємо, відповідальність за кібератаку 12 грудня проти мобільного оператора "Київстар" взяла на себе російська хакерська організація "Солнцепек". Свої дії вона пояснила тим, що компанія нібито забезпечує зв'язком ЗСУ, держоргани та силові структури України. У "Київстарі" згодом підтвердили, що атаку було здійснено через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників.