UA / RU
Підтримати ZN.ua

Кібератака обійшлася "Київстару" у 95 млн доларів

Це 3,5 млрд гривень, передбачених компанією для компенсації збитків. 

Veon - материнська компанія стільникового оператора "Київстар", який нещодавно зазнав найбільшої кібернетичної атаки. Сьогодні, 18 січня, вона опублікувала спільну доповідь щодо наслідків хакерського нападу, в якій сказано, що розмір збитків становить майже 100 млн доларів. 

Та це не ті гроші, які пішли на ліквідацію наслідків кібератаки, заміну пошкодженого обладнання. Це — програма компенсацій клієнтам, яка й зменшить доходи компаній на кілька мільярдів гривень.

"Компанія очікує, що втрата доходу від заходів щодо підвищення лояльності клієнтів, які вжив "Київстар" для компенсації незручностей, спричинених збоями, [становитиме] близько 3,6 млрд грн (або $95 млн)", – йдеться в повідомленні.

Читайте також: Київстар не підтвердив інформацію про те, що хакери багато місяців знаходились у системі

Нагадаємо, відповідальність за кібератаку 12 грудня проти мобільного оператора "Київстар" взяла на себе російська хакерська організація "Солнцепек". Свої дії вона пояснила тим, що компанія нібито забезпечує зв'язком ЗСУ, держоргани та силові структури України. У "Київстарі" згодом підтвердили, що атаку було здійснено через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників.