UA / RU
Підтримати ZN.ua

Картка платника податків: чи можна її отримати за Е-документами

Це допоможе тим, хто виїздить з ТОТ.

В Україні розширили перелік документів, з якими людина може отримати картку платника податків у територіальному органі Державної податкової служби. Це допоможе полегшити процедуру отримання цього документа для українців, які виїжджають з тимчасово окупованих територій (ТОТ). Про це пише пресслужба Мінреінтеграції.

Як отримати картку платника податків: які документи потрібні

Відповідно до наказів Міністерства фінансів України від 09.06.2023 № 305 та від 30.06.2023 № 356 перелік документів, з якими фізичні особи можуть звернутися до територіальних органів ДПСУ для отримання картки платника податків, включає цифрові документи, які є аналогами паперових.

Читайте також: Головний документ: як отримати паспорт у 14 років

До таких цифрових документів належать:

Також для отримання картки платника податків громадяни України можуть надавати інформацію про:

У Мінреінтеграції зазначили, що цим рішенням також передбачено здійснення обслуговування громадян у будь-якому територіальному органі ДПСУ (за принципом екстериторіальності).

Нагадаємо, що в Україні є можливість відновити втрачені документи через «Дію». Для цього слід подати заявку на порталі «Дія» для отримання дублікатів документів, якщо їх оригінали були втрачені через війну.