Кабмін вирішив ліквідувати державну акціонерну компанію "Автомобільні дороги України", заявив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський сьогодні в Одесі під час наради з президентом Петром Порошенком.
"Я дуже вдячний президенту і дуже вдячний прем'єр-міністру за те, що вони створюють для Міністерства інфраструктури альтернативи джерел фінансування для будівництва нових доріг. Без альтернативних джерел неможливо буде побудувати дорогу Одеса-Рені, відновити дорогу Львів-Луцьк. Ямковий ремонт не працюють - це пережиток часу", - зазначив глава міністерства.
Він також зазначив, що на цей рік на ямковий ремонт видано 1 млрд 700 млн грн, що складає 5-6% від того, що в принципі потрібно, щоб подолати ями в Україні, хоча б було реальне планування будівництва доріг на 5-7 років, поняття "ремонт ям" не було б взагалі.
"Виходячи з цієї ситуація 3 місяці тому уряд почав дуже важливу реформу - реформу "Укравтодору". На сьогодні Кабінетом міністрів прийнято рішення про ліквідацію ДАК. Це фінальна крапочка в процесі написання дорожньої карти, яким чином ми реформуємо систему автодору, яким чином передамо експлуатаційні можливості на місця, яким чином будемо фінансувати дорожнє будівництво, і дорогу Одеса-Рені, який є трансевропейским коридором", - сказав Пивоварський.
Він додав, що МІУ потрібна підтримка президента, прем'єра і парламенту для створення дорожнього фонду.
"Якщо буде створено Дорожній фонд, і він буде наповнюватися, це буде істотне джерело, який дозволить планово проводити ремонт доріг", - сказав Пивоварський.
У статті для DT.UA Дорогу не импортируешь, її потрібно зробити Золотарьов Віктор пише, що для забезпечення ефективності контролю якості робіт, треба об'єднати всі сертифіковані випробувальні лабораторії в єдину мережу. Об'єкти контролю доцільно визначати за жеребом і покласти на лабораторії сувору матеріальну, а може навіть кримінальну відповідальність за недобросовісну експертизу. Не повинно бути: сам проектую, сам будую, сам контролюю - це гарантія кругової поруки.