UA / RU
Підтримати ZN.ua

Якими рисами повинен володіти державний діяч: результати опитування українців

Абсолютна більшість громадян переконані, що політики мають бути порядними, досвідченими та компетентними.

В Україні 60% громадян вважають, що держслужбовець має володіти такою рисою, як порядність. Для половини опитаних українців не менш важливими характеристиками державного діяча є досвід і компетентність, для 46% —  розум, освіченість, свідчать результати опитування "Уявлення українців про культуру доброчесності"  соціологічної групи "Рейтинг", проведеного у період із 20 по 23 вересня.

Патріотизм та непідкупність є важливими для 36-37% респондентів, молоді люди частіше називають рису непідкупності. 30% українців переконані, що політики мають бути близькі до людей та бути простими. Частіше цю рису обирали опитані  з сільської місцевості.

Соціологічна група "Рейтинг"

Читайте також: Держслужбовцям не варто зазначати у деклараціях готівку, походження якої неможливо підтвердити – НАЗК

Майже кожен п’ятий українець (17%) вказав, що державний діяч повинен володіти такими рисами: принциповість, лідерські якості та працьовитість. Містяни та молоді люди частіше обирали лідерські якості, а жителі сільської місцевості — працьовитість.

Соціологічна група "Рейтинг"

 Для 15% сміливість, гнучкість та активність  є важливими характеристиками, для 10% — комунікабельність, ораторські здібності, для 5% — молодість, хитрість, впливовість.
 
"Порівняно із замірами червня 2019, більша частка опитаних зазначила про важливість якостей непідкупності, патріотизму та досвіду; дещо зменшилася частка тих, хто обрав якості сміливості, лідерства, працьовитості", - вказують соціологи.

 Вибіркова сукупність: 1000 респондентів. Аудиторія: населення України віком від 18 років і старші в усіх областях, крім тимчасово окупованих територій Криму та Донбасу, а також територій, де на момент опитування відсутній український мобільний зв'язок. Метод опитування: CATI (Телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера). На основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів. Помилка репрезентативності дослідження з довірчою імовірністю 0,95: не більше 3,1%.