Соціальна мережа Facebook посилить правила політичної реклами в країнах, де в 2019 році пройдуть вибори, передає Reuters. У список таких країн потрапили Україна, Індія, Нігерія і деякі країни Європейського союзу.
Зазначено, що з 16 січня в Нігерії, де вибори пройдуть в лютому, політичну рекламу зможуть розміщувати тільки ті рекламодавці, які перебувають в країні. Те ж правило розміщення реклами в Україні набуде чинності в лютому, оскільки вибори в країні заплановані на 31 березня.
В Індії, де парламентські вибори пройдуть навесні, соцмережа розмістить передвиборчу рекламу в онлайн бібліотеки з можливістю пошуку. Таке нововведення почне діяти з лютого.
Як відомо, в Україні з 31 грудня 2018 року стартувала президентська передвиборча кампанія. Вибори голови держави призначені на 31 березня.
У той самий день, згідно з постановою №274, оприлюдненою на сайті ЦВК, у Росії було закрито дільниці для голосування. Центрвиборчком переніс п'ять виборчих дільниць у Москві, Санкт-Петербурзі, Ростові-на-Дону, Єкатеринбурзі та Новосибірську до посольств України в Грузії, Казахстані та Фінляндії.
Докладніше про проблеми виборчого процесу і захист від зовнішнього впливу читайте у статті Олександра Данченка "Вибір на виборах" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".