Попри війну, українці продовжують отримувати пенсії та інші соціальні виплати. Бувають випадки, коли пенсіонеру необхідно звернутися до Пенсійного фонду України (ПФУ). Для цього можна написати електронне звернення. У ПФУ пояснили, як це зробити. Про це пише sud.ua.
Як надіслати електронне звернення до ПФУ
Для цього потрібно:
- відкрити вебпортал ПФУ;
- на головній сторінці знайти вкладку «Для громадськості»;
- в ній знайти вкладку «Звернення громадян»,
- далі натиснути «Електронне звернення» та «Електронне звернення (аплікаційна форма)».
Читайте також: Ідентифікація пенсіонерів: чи треба її проходити особам, які стали ВПО до повномасштабної війни
Для того, щоб заповнити форму, особа має вказати таку інформацію:
- Персональні дані: прізвище, ім’я та по батькові, стать та вік.
- Категорію: наприклад, «пенсіонер».
- Написати адресу проживання: країна, область, населений пункт, індекс, район, вулиця, номер будинку та квартири.
- Контакти: електрона адреса та мобільний телефон.
- Тип повідомлення: пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга.
- Після заповнення форми, у рядку «Тема повідомлення» слід вказати про що звернення, наприклад: «перерахунок пенсії» або «зміни щодо нарахування субсидії».
- Далі потрібно написати текст повідомлення, натиснути на кнопку «Оберіть файл», якщо треба додати документ.
- Поставити галочку поруч із «Погоджуюсь на обробку даних» і натиснути «Відправити».
Представники ПФУ зв'яжуться з людиною: це може бути повідомлення на електрону пошту або дзвінок на вказаний телефон.
Раніше ми писали, як пенсіонерам можна підготуватися до ідентифікації. Процедура ідентифікація передбачає відповіді на певні питання.