Неготовність великої частини педагогів до цифрового навчання стала значною проблемою. Про це у своєму матеріалі для ZN.UA пише освітня експертка Тетяна Харламова.
Цифрова компетентність педагогів кульгала не тільки в Україні, а й у Японії, Кореї, США тощо. Як, у Кореї та Японії, які вважаються найтехнологічнішими державами світу, — не всі вчителі мають належний рівень цифрової грамотності?! Дивує, але це реалії життя. Крім того, вчителі намагалися проводити уроки в цифровому просторі на «образ і подобу» звичайних уроків у класі, не розуміючи й не знаючи основ викладання в ньому (цифрової дидактики). І виникали смішні ситуації, які породили багато мемів та знизили рівень навчання до позначки, близької до нуля.
«Граючи на полі» дітей, у цифровому просторі, багато українських вчителів упевнено програли…
Зовсім скоро почнеться новий навчальний рік. І хоча зараз усі школи працюють у звичному режимі, розмови про можливу дистанційку лунають дедалі наполегливіше. Більшість школярів і батьків її бояться. А як в інших країнах? Зібрала все цікаве про дистанційку за кордоном і порівняла її з нашою Тетяна Харламова в матеріалі «Привид дистанційки: як до цього готуються «в них» і як — в Україні».