UA / RU
Підтримати ZN.ua

Представлялися банківськими працівниками: Два "call-центра" щодня виманювали у клієнтів банків понад 20 тисяч доларів - СБУ

Нелегальний бізнес обслуговували 40 операторів.

© СБУ
© СБУ
© СБУ

Співробітники служби безпеки блокували діяльність двох нелегальних call-центрів у Вінниці, через які щодня з рахунків банківських клієнтів викрадали гроші в різній валюті в розмірі до 20 тисяч в доларовому еквіваленті, повідомляє прес-служба СБУ.
Оперативники спецслужби встановили, що організували протиправний бізнес четверо шахраїв. Устаткування розмістили в офісних приміщеннях обласного центру.

, Оператори дзвонили клієнтам, представляючись працівниками банківських установ, і пропонували скористатися різними послугами страхування, зокрема депозитів. Під час бесіди вони «уточнювали» реквізити банківських карт, паролі.

Отримавши доступ до рахунків громадян, знімали з них гроші. Серед «клієнтів» call-центрів були вкладники українських державних і комерційних банків, а також деяких установ з пострадянського простору.

Нелегальний бізнес проіснував близько 5 місяців, його обслуговуванням займалося понад сорок осіб персоналу.

В офісних приміщеннях, де розташовані незаконні call-центри провели обшуки. В ході слідчих дій вилучили понад 40 одиниць комп'ютерної техніки та телекомунікаційного обладнання, sim-карти операторів стільникового зв'язку, в тому числі іноземних, а також інше технічне обладнання і документацію, що підтверджують протиправну діяльність.

У першому півріччі кількість випадків шахрайства з банківськими картами українців збільшилася в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У першій половині 2020 банки повідомили про фіксацію 47,5 тис. Таких випадків на загальну суму 86,4 млн грн., тоді як за перше півріччя 2019 було зафіксовано 34,7 тис. випадків на загальну суму 72, 6 млн грн.

Детальніше про сучасні технології і тенденції розвитку кіберзлочинності в Україні читайте в статті Данила Монина "Ризики і виклики нового часу" на сайті ZN.UA.