Попри війну, українці продовжують отримувати пенсії та інші види соціальних виплат. Держава надає виплати малозабезпеченим сім'ям. У Департаменті соціального захисту населення Сумської міської ради розповіли, які документи потрібні для оформлення допомоги малозабезпеченим.
Виплати малозабезпеченим: які документи потрібні
Для призначення допомоги малозабезпеченим сім'ям подаються такі документи:
- заява;
- декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги;
- довідка про доходи в разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування та згідно з законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення (в разі неможливості підтвердження таких доходів довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру).
Інформація про склад малозабезпеченої сім’ї заявника зазначається в декларації.
Раніше у Мінсоцполітики розповіли, яку можна отримати допомогу на дітей, над якими встановлено опіку.
Нагадаємо, як одиноким матерям в Україні отримати соціальну допомогу від держави.