3 розробляє законопроект про встановлення відповідальності за самовільне використання ксенонових фар і перевищення норм тонування скла.
"Поставлено завдання щодо встановлення відповідальності за перевищення норм і стандартів у тонування скла, а також за використання і встановлення непередбачених конструкцій зовнішніх світлових приладів транспортного засобу, так званих ксенонових фар, які не відповідають стандарту, які засліплюють водіїв", - розповів в інтерв'ю Радіо Свобода начальник Центру безпеки дорожнього руху Сергій Будник.
Крім цього, ДАІ пропонує підвищити штрафи за невикористання ременя безпеки з 51-85 гривень до 170-340 гривень.
За словами Будника, цей законопроект буде внесено до Верховної Ради до кінця року.
Нагадаємо, 15 квітня в Україні набули чинності нові правила дорожнього руху, згідно з яким водії зобов'язані за межами населених пунктів використовувати денне світло фар і в світлий час доби в період з 1 жовтня по 1 травня. У місті ближнє світло треба включати із заходом сонця (уточнено поняття "темного часу доби").
Ксенонові фари останнім часом набувають все більшу популярність серед автомобілістів. Однак до них є суворі вимоги щодо розподілу світлового потоку, які не дотримуються тими водіями, які вирішили встановити ксенон. В результаті "кустарні" ксенонові фари просто засліплюють зустрічних автомобілістів. Досі це питання в Україні не контролювалося. !zn
Читайте також:
Українцям почнуть видавати водійські права з чіпом
Опублікований список доріг в Україні, які відремонтують в першу чергу
Українські водії все більше відмовляються від бензину і переходять на дизель