UA / RU
Підтримати ZN.ua

Читають новини в робочий час 90% офісних працівників

Тільки 12% опитаних стверджують, що користуються офісним інтернетом виключно в робочих цілях.

Офісні співробітники витрачають на перегляд новин близько години робочого часу, свідчать дані інтернет-опитування, проведеного кадровим порталом Head Hunter Україна.

При цьому у чверті опитаних на це йде всього 5-10 хвилин, трохи менше третини "висить" в мережі близько 30 хвилин, і ще п'ята частина – приблизно годину протягом робочого дня. Практично кожен десятий читає новини більше години і 4% - більше декількох годин.

Тільки один з восьми опитаних (12%) стверджує, що користується офісним інтернетом виключно в робочих цілях.

Кожен другий не лише переглядає новини, але і активно обговорює їх у колі колег. Спілкуються "білі комірці", як правило, у вільний від роботи час – за обідом або під час кава-пауз.

Більше половини офісних співробітників отримують інформацію протягом всього дня, кожен четвертий – дивиться і читає новини ввечері і трохи більше десятої частини – вранці. Семеро з ста знаходять час на перегляд новин в світлий час доби, а троє із ста – переважно вночі.

Як стверджує більше чверті "білих комірців", новини, поштові розсилки і соціальні мережі зовсім не заважають їх роботі. Ще чверть відповіли, що скоріше не заважають, чим заважають. І майже стільки ж вважають, що все залежить від ситуації – іноді заважають, іноді ні. Кожен сьомий не може сконцентрувати увагу на роботі, тому що постійно відволікається на соцмережі і новини.

Інтернет-опитування було проведено кадровим порталом Head Hunter в березні 2016 року. В опитуванні взяли участь 1392 респонденти з різних регіонів України.

Згідно з опитуванням КМІС, проведеним у жовтні 2014 року, телебачення залишається основним джерелом отримання новин для переважної більшості українців. 83,5% респондентів вказали, що джерелом виступає українське телебачення, 31% - інтернет-сайти, 29% - знайомі і родичі.