UA / RU
Підтримати ZN.ua

Будівельники залізничного мосту на Видубичах у Києві на знак протесту вийшли на рейки - їм рік не платять зарплату

Людям не віддали зароблені гроші ще за серпень минулого року. При цьому перерахування від Південно-Західної залізниці - замовника будівництва мосту надходять у повному обсязі, гроші кудись зникають у фірмі-підряднику.

Будівельникам залізничного мосту над "Видубичами" вже рік не платять зарплату. На знак протесту вони зважилися вийти на рейки і перекрити рух

Робітники, які побудували новий залізничний міст над автовокзалом "Видубичі" у Києві, на знак протесту вийшли на рейки і перекрили заїзд на нього будь-якої техніки у вівторок, 13 серпня.

Таким чином зневірені люди сподіваються отримати зарплату, яку роботодавець не віддає їм вже рік - будівельникам не заплатили ще за серпень минулого року.

В руках будівельники тримають плакати з гаслами "Вимагаємо зарплату", "Робота - (мінус - ред.) зарплата = рабство" тощо.

Як відомо, 7 серпня 2013 року у Києві урочисто відкрили 700-метровий залізничний міст над автовокзалом на Видубичах, будівництво якого почалося ще в 2006 році. За сім років будівництва було витрачено 255 млн грн. Ще 180 млн пішло на перекладання 22 км ліній зв'язку, 2,5 км каналізації і водопроводу та 12 км електромереж.

Проте фактично міст не закінчено: будівельники продовжують укладати рейки і кажуть, що роботи там ще як мінімум на кілька місяців, пише "Взгляд".

За словами робочих, під час урочистого відкриття мосту їх вигнали з території - щоб не поскаржилися начальству.

Фото: Андрій Баштовий

Напередодні восьмеро співробітників фірми-підрядника ТОВ "БМК Планета-Міст" оголосили так званий італійський страйк - з п'ятниці вони виходять на роботу, але не працюють. А сьогодні робітники мають намір вийти на рейки і таким чином змусити роботодавця розрахуватися.

"Начальство каже, що немає грошей на зарплати, хоча перерахування від залізниці на будівництво мосту надходять у повному обсязі, гроші кудись зникають у самій фірмі. Зарплату не платять всім, протестувати зважилися тільки вісім осіб. Робітники на будівництві моста працюють позмінно: два тижні працюють, дві - відпочивають. Приїжджають переважно з сіл. Зарплата невелика - "чистими" виходить близько 3,5 тис. грн. Але заборгованість за рік склала 40 тис.", - скаржиться робочий Анатолій Олександрівський з Вінницької області.

"Приїжджаєш на зміну, дадуть тисячу гривень, щоб з голоду не вмер, а інші гроші затиснули. Продукти привозимо з сіл... Нам вже дружини не вірять, що ми на роботу їздимо, бо грошей вони не бачать", - скаржаться будівельники.

Замовник мосту - Південно-Західна залізниця (ПЗЗ) - стверджує, що проблема з перерахуванням коштів не у них. "Зарплату робітникам платять підрядники, а з підрядником - "БМК Планета-Міст" - ми розрахувалися у повному обсязі. Тому це їхні внутрішні розборки", - сказала начальник прес-служби Південно-Західної залізниці Ганна Мулієнко.

Звільнятися робітники не хочуть, бо бояться, що тоді з ними точно ніхто не розрахується. "Хлопці, які звільнилися раніше, жодних розрахункових грошей не отримали", - каже протестувальник працівник Руслан Губанов з Дніпропетровської області.

За його словами, будівельники написали колективну заяву у прокуратуру. "Щоб швидше розбиралися, і ми перекриємо міст. І хоча нам відкритим текстом сказали, що звільнять, нам відступати нікуди", - говорить Руслан Губанов. !zn

Читайте також:

Центральний автовокзал у Києві готові закрити