UA / RU
Підтримати ZN.ua

Бойовики «ЛНР» підготували псевдоісторичну методичку до 1 вересня — розвідка

ГУР опублікувало деякі цитати.

Бойовики з незаконного збройного формування «ЛНР» підготували до 1 вересня псевдоісторичну методичку — розлогий документ під назвою «Структурний план уроку на тему «Моя історія»». Про це повідомляє Головне управління розвідки Міноборони України.

За даними ГУР, саме з цієї методички має розпочатися навчання школярів на тимчасово окупованих територіях з 1 вересня.

В розвідці зазначають, що запропонований «план» окупантів — це «традиційна солянка псевдоісторичних фактів та божевільних ідей».

Документ практично дослівно повторює пропагандистські виступи телевізійних ідеологів РФ: «Україну створив Лєнін, української мови не існує, всі українські герої – злочинці, Україну має бути знищено».

В ГУР підкреслили, що більшість цитат із методички суперечать не лише історичним фактам, але й здоровому глузду.

«Захід, що відчуває себе світовою геополітичною периферією, прагне підірвати єдність і стабільність «Серцевинної Землі» – Росії, понад 80% її громадян належать до одного триєдиного народу – це росіяни (великороси), українці (малороси) та білоруси, – східні слов'яни, спадкоємці Древньої хрещеною у Херсонесі князем Володимиром», - наводить розвідка одну з цитат, нагадуючи, що хрещення Русі відбулось в Києві, а в Херсонесі хрестили самого Володимира.

Також в документі сказано, що «Стародавній Русі, Російській імперії та сучасній Росії була уготована доля стати спадкоємицею великої Візантії, яка колись була центром всього цивілізованого світу, мала найбільшу культуру і глибоку релігійну традицію».

«Виникли центри ранньої російської державності: північний – у Старій Ладозі та майбутньому Новгороді, а згодом і південний – у майбутньому Києві», - стверджує методичка окупантів.

В ГУР підкреслили, що обидва російських міста молодші за Київ.

Згадали бойовики і про українську мову.

«Грушевський почав конструювати український історичний міф, що обертався навколо Галичини, і видавати українською мовою газету для кожного випуску якої винаходив кілька нових «українських» слів … Більшовики вирішили створити свою Україну, але на комуністичний лад. Так виникла «Україна імені Володимира Ілліча Леніна»… Українська мова нав'язувалась людям насильно», - йдеться у методичці.

ГУР наголосило, що влада СРСР продовжувала політику Російської імперії, зокрема, цілеспрямовано придушувала використання української мови.

Також методичка окупантів стверджує, що «багато людей переписалися в українці з кар'єрних міркувань – наприклад, майбутній генеральний секретар ЦК КПРС, багаторічний голова СРСР Леонід Ілліч Брежнєв, в анкетах 1920-х років був записаний «великоросом», а в анкетах 1930-1950-х років. – «Українцем»».

Українська розвідка зазначила, що єдина національність, яка сприяла кар’єрі в СРСР – росіянин.

«Післявоєнна радянська Україна була тишком-нишком захоплена цим злом, яке роздувалося іноземною пропагандою, в якій особливо витончувалися бандерівці, що осіли в Канаді», - йдеться в документі бойовиків.

Також бойовики стверджують, що «перетворення України на «анти-Росію» велося українською владою під прямим тиском США, ЄС та НАТО».

«Напружена боротьба, яка вимагає віддачі всіх сил, не може не закінчитися перемогою і звільненням наших земель і наших людей від терору бандерівців», - ще одна цитата з методички окупантів.

У розвідці наголосили, що одним з перших завдань після відновлення контролю України над тимчасово окупованими територіями стане налагодження цивілізованої системи середньої та вищої освіти.

Читайте також: У Маріуполі загарбники примушують батьків віддавати дітей до окупаційних шкіл — радник мера

Раніше повідомлялося, що в окупованому Маріуполі та на його околицях російські окупанти активно ведуть антиукраїнську пропаганду та «промивають мізки» тамтешнім дітям, для яких влаштували справжній гітлер'югенд. Окупанти навчають дітей стріляти і ненавидіти Україну.

Українців убивають фізично на полі бою і морально — в окупації. Як працюють українські школи на окупованих землях, як живуть і виживають там учителі, як залишаються українцями — або чому не залишаються? Читайте в матеріалі Оксани Онищенко «Окупація: як працюють, живуть і на що сподіваються вчителі».