UA / RU
Підтримати ZN.ua

X (Twitter) може втратити 75 мільйонів доларів через відхід рекламодавців - NYT

Вони йдуть через підтримку Маском антисемітського посту.

Соціальна мережа Х (раніше відома як Twitter) може втратити до 75 мільйонів доларів до кінця року через відхід великих рекламодавців. Десятки компаній призупинили свої рекламні кампанії у соцмережі після того, як її новий власник Ілон Маск підтримав антисемітський твіт.

Видання The New York Times ознайомилося з внутрішніми документами соцмережі, які вказали на те, що вона перебуває у скрутнішому становищі, ніж вважалося. Документи свідчать про те, що від реклами у Х відмовилися не лише IBM, Apple та Disney. Соцмережа втратила рекламні блоки понад 200 рекламодавців, серед яких Airbnb, Amazon, Coca-Cola і Microsoft. Багато хто з них уже припинив або планує призупинити свої кампанії в соцмережі.

Читайте також: Позбутися не можна погодитись: американський уряд не зможе розірвати зв'язки із Маском

Документ був складений відділом продажів компанії, його метою було підрахувати збитки у рекламі в тому місяці, у тому числі, які стали наслідком відходу рекламодавців. У ньому перераховується, скільки соцмережа може втратити, якщо вони не повернуться.

24 листопада Х заявила, що втратила 11 мільйонів доларів, але ця цифра коливається, оскільки одні рекламодавці повертаються, а інші збільшують витрати. Компанія заявила, що цифри, переглянуті виданням, або застаріли, або є внутрішньою оцінкою загального ризику.

Варто зазначити, що заморожування рекламних кампаній відбувається в останні три місяці року, які зазвичай є найуспішнішими, оскільки бренди готують масштабні кампанії до Чорної п'ятниці та Кіберпонеділка. За останні три місяці 2021 року (останній рік, коли компанія прозвітувала про прибуток у четвертому кварталі до покупки Маском) виручка компанії склала 1,57 мільярда доларів, з яких майже 90% припало на рекламу.

15 листопада Маск підтримав і відповів на пост, який говорив, що єврейські громади «просувають саме той тип ненависті до білих, які хочуть, щоб люди припинили використовувати проти них». 17 листопада організація Media Matters for America опублікувала звіт про те, що X (Twitter) публікує рекламу поряд із пронацистськими постами.

20 листопада компанія заявила, що подасть до суду, а Маск назвав публікацію Media Matters for America «шахрайською кампанією» проти соцмережі.