UA / RU
Підтримати ZN.ua

Українці ввезли з-за кордону старих автомобілів в сім разів більше, ніж нових

Однак колишні "евробляхи" тепер розмитнюються і реєструються.

Українці продовжують ввозити з-за кордону уживані автомобілі - навіть з реєстрацією та розмитненням їх вигідніше ввозити, ніж нові. Втім, первинний ринок нових автомобілів, ввезених, наприклад в травні, став удвічі більшим, ніж за аналогічний період 2018 року.

Український автопарк минулого місяця поповнили 30,9 тис. легкових автомобілів. Таким чином, первинний ринок цього виду транспорту щодо травня 2018 року виріс більш ніж у два рази, повідомляє Укравтопром.

Левову частку в цій кількості склали імпортовані автомобілі, що вже були в експлуатації, яких було розмитнено та зареєстровано у травні майже 24 тис. одиниць.

Найпопулярнішим брендом в імпортному секонд-хенді в минулому місяці був Volkswagen, автомобілі якого охопили 16% первинних реєстрацій легкових автомобілів з пробігом. У травні українські номери отримали 3912 вживаних Volkswagen.

На другому місці Skoda, за місяць 2122 вживаних автомобілів цієї марки отримали українську прописку.

Автомобілі марки Renault посіли третю сходинку з результатом 2063 машини.

За Opel проголосували 1889 українців, які обрали автомобілі цієї марки – і це четвертий результат.

Замикає травневу п'ятірку найпопулярніших марок імпортного секонд-хенду Ford, 1730 автомобілів якій змінили свої іноземні номери на українські.

Всього з початку року свою першу реєстрацію в Україні пройшли 230,9 тис. уживаних легкових автомобілів, що на 601% більше ніж за аналогічний період минулого року.

Нагадаємо, з січня по травень 2019 року в Україні було зареєстровано 32,2 тис. нових легкових автомобілів або в 7 разів менше ніж уживаних машин, привезених з-за кордону.

22 лютого закінчився період пільгового режиму розмитнення "євроблях". Відповідно, почала діяти нова модель оподаткування акцизним податком легкових авто, яку ввели законами, ухваленими Верховною Радою у липні 2018 року.

Власники авто мають платити за оформлення повну ставку акцизу, а з травня до порушників митних режимів повинні були почати застосовувати жорсткі фінансові санкції аж до конфіскації авто.

Як повідомлялося, власники "євроблях" пікетували Раду та Кабмін з вимогами продовжити пільговий період для розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією, скасувати акциз та відтермінувати штрафи.