Основним мотивом цього є переваги при такому фарбуванні - більш якісне покриття, довший термін експлуатації, зменшення періодичності фарбування вагонів і витрат на це, повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».
У 2012 році у планах залізниці проводити фарбування двокомпонентною фарбою всіх вагонів при виконанні капітального ремонту (обсягу КР-2) і максимально можливої кількості пасажирських вагонів при проведенні капітального ремонту обсягу КР-1.
На сьогодні у пасажирському господарстві «Укрзалізниці» фарбування виконується при планових видах ремонту згідно з вимогами «Правил ремонту» емаллю ПФ-115 і двокомпонентною фарбою.
Фарбування емаллю ПФ-115 проводиться при деповському і капітальному ремонті (КР-1) без попереднього очищення кузова від старої фарби до металу по шару старої фарби. Двокомпонентна емаль використовується після очищення кузова до металу, проведення зварювальних робіт, шпаклювання та ґрунтування поверхні при виконанні капітально-відновлювальних ремонтів в обсязі КР-2 і КВР/КРП.
Термін експлуатації фарб складає: ПФ-115 - до двох років (наступного планового ремонту), двокомпонентної емалі - в середньому 5-7 років. Середня вартість фарбування пасажирського вагона фарбою ПФ-115 становить 15-17 тис. грн, при фарбуванні двокомпонентною емаллю 27-29 тис. грн.